Iphone Style by Baccara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
direk olarak widget yok ilk olacakti
 
tema güzel ama telefonu kilitleyip sonra açarken kod girme yerinde tuşlar çok beyaz sayılar gözükmüyor bu herkeste böyle mi
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
tema güzel ama telefonu kilitleyip sonra açarken kod girme yerinde tuşlar çok beyaz sayılar gözükmüyor bu herkeste böyle mi

yanlış yere yazmışsın kardeş burda duvar kağıtları ve widgetleri var onu tema konusunun altına yaz bilgi veren olur.


---------- Eklendi @ 16:35:13 ---------- Yazıldı @ 16:34:31 ----------

direk olarak widget yok ilk olacakti

teli hacklemezsen o ilki hiç göremeyecen bence
 
off cok sert keske direk soylemeseydin alistira alistira soyleseydin .p
 
Tepkiler: najanaja
tamam bi okul bitsin de bol bol vaktim olacak. Ben ve telefonum bas basa Heyecan yaptim simdi .p
 
Teşekkürler.
 
Tepkiler: najanaja

hizan

Üye
teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

teşekkürler.
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...