iphone oyunlarını s60v3 lerde oynama

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
triyaki43

triyaki43

Üye
    Konu Sahibi
iphone oyunlarını s60v3 lerde oynama
Arkadaşlar gameloft ' tan ipone oyunlarına baktım n-gage oyunlarından daha kaliteli sizce iphone oyunlarını s60v3 ( n95 ) te oynamanın bir yolu varmıdır? Emülatör veya program gibi bi yöntem.
 


turko9999

turko9999

Üye
sanmıyorum iphone .api destekler s60 lar .sis ya da sisx.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Belkide vardır araştırmak lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt