iPhone Launcher v1.10

ozakin70

Üye
ewt teşekkür ederim üstad:')
 
Güzel paylaşım ....... Emeğine sağlık
 
teşekkürler dostum yalnız ana ekranda uygulamalar var normaide böylemi yoksa saat vb koyabiliyormuyuz
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler dostum yalnız ana ekranda uygulamalar var normaide böylemi yoksa saat vb koyabiliyormuyuz

Telefonum kastığı için launcher kullanamıyorum.Be nedenle bu Launcher'ı da yüklemedim hiç.Bilgim yok bu sebeple...
 
Peki kullananlara sorayım ekrana saat widget'ı koyabilirmiyiz
 

aytug61

Üye
turkcell t21 de açılmıyor gaiba çalışmayı durdurdu gibi bi hata veriyor
 

esokmen

Üye
Paylaşımların devamını bekliyoruz teşekkürler