İphone kamera sorunu :(

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ne sen sor nede ben söyleyim abi
 
arkadaşım sen kameranın kaybolduğunu söylüyon ya acaba sınırlamış olmayasın. Ayarlar/Genel/Sınırlamalar a bir bak belki kamerayı ordan kapatmış birisi sana oyun oynuyordur
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hee yaaa Kurcalamıştım bir ara sorun düzeldi Ah benim ap.al kafam
Fazla merak kediyi öldürürmüş

--------------- Ekleme ---------------


bi öğrenemedim şu telefonu ya
ben diyorum bu sınırlama neden işe yaramadı
 

Nadir

Emekli Yönetici
iyi o zaman restoreden kurtuldun.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Neyse en azından bir özeliği öğrenmiş oldum aslında ben orada tam tersini yapmışım sadece kameranın açık kalmasını istemiştim. demekki tuşu kapatınca engel koyuyormuş
 

rapege

Üye
güle güle kullan yeni özelliğini :d
 
arkadaşım ne alemsin ya bir ara bendede olmuştu ordan biliyorum. neyse sayemde yeni bişi öğrendin
 
arkadaslar iphone 3Gs 16 gb kullanıyorum 2 gundur bır sorun var...resım cekıyorum kosede cektıgım resım ufak halıyle gozukuyor ama fılm rulosuna gırınce resım yok yardımcı olursanız sevınırım
 
Benzer sorun bendede var iphone 3G 8gb 4.0.1 fw yukledim kamera calismiyor resimleri goebiliyorum ama cekemiyorum resim filan acaba fw'denmi oldu hayatta basima ne geldiyse su iphone kurcalamaktan geldi biktim yemin ederim ya.
 

rapege

Üye
Benzer sorun bendede var iphone 3G 8gb 4.0.1 fw yukledim kamera calismiyor resimleri goebiliyorum ama cekemiyorum resim filan acaba fw'denmi oldu hayatta basima ne geldiyse su iphone kurcalamaktan geldi biktim yemin ederim ya.

restore et geçer
 
hayir restore etmekle gecmiyor denedim olmadi.
 
arkadaslar cevap veren yokmu bu forumda ?????
 

djonier

Üye
Jb yap DFU modda oLsun yoksa hata verir.