maxmaster
Üye
iphone jailbreak hakkında hızlı yardım istiyorum.
Arkadaşlar öncelikle merhaba gerekli araştırmayı yapamadım çünkü terimler yabancı geliyor ve doğru düzgün hiç bir şey anlamadım.Elimde 2 farklı İphone war biri 3gs dieri 4.ikisinede jb yapmak istiyorum.en basit ve kesin çözümlerinizi anlayabileceğim dilden söyleyebilirmisiniz..teşekkürler
