iphone jailbreak hakkında hızlı yardım istiyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxmaster

maxmaster

Üye
    Konu Sahibi
iphone jailbreak hakkında hızlı yardım istiyorum.
Arkadaşlar öncelikle merhaba gerekli araştırmayı yapamadım çünkü terimler yabancı geliyor ve doğru düzgün hiç bir şey anlamadım.Elimde 2 farklı İphone war biri 3gs dieri 4.ikisinede jb yapmak istiyorum.en basit ve kesin çözümlerinizi anlayabileceğim dilden söyleyebilirmisiniz..teşekkürler
 


Black_Paw

Üye
sürümleri kaç ?
 
kemal21

kemal21

Üye
versiyonularına göre forumda arat bulursun birde dikkat et de öncceden jb li olmasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt