iPhone iOS 4.0 Jailbreak&Unlock

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iPhone iOS 4.0 Jailbreak&Unlock
Selam Arkadaşlar Artık iOS 4 Jailbreak Unlock yapabiliyorsunuz

İlk Önce Biligsayarınızda iTunes 9.2 Yüklü Olması Lazım

İlk önce telefonunuzu iTunes'ten iOS 4.0'a updated edin

Şimdi iPhone 4.0 Unlock.rar'ı açın redsn0w.exe'yi bulup açın

redsn0w.exe browser yazısına tıklayın iPhone1,2_4.0_8A293_Restore tıklayın 1 dk bekleyin

Next'e tıklayınız ve bekleyiniz ve tekrar next'e tıklayınız tekrar next yapınız.

3 saniye süreyle güç düğmesini basılı tutun

ayrıca 10 saniye boyunca home düğmesini basılı tutun güç düğmesini bırakmadan

home düğmesini bırakın güç düğmesine ANCAK SÜREKLİ 30 saniye boyunca home düğmesini tutarak bırakmadan

ve telefona yüklenmesini bekleyin

şimdi cypida'ya girip girip tüm güncelemeleri yapın ve unlock olacaktır.


Jailbreak&Unlock bizzat 3gs telefonumda denenmiş ve olmuştur

doğacak sorunlardan maXicep ekibi ve ben sorumlu değilimdir !

dosya boyutu 301 mb olduğu için upload'dı uzun sürdüğü için link yarın eklenecektir. bilginize
 
Tepkiler: Necmati, anLulkem, mortalaho ve 1 kişi daha
bir sorum olucakti
redsnow iphone aktivlestiriyormu
cünkü bende yurt disindan gelme
 
    Konu Sahibi
evet linkleri en kısa zamanda verceğim saygılar
 
Hocam nelinkmiş yaww iki gündür ekleyemedin 50 gb falan olsa gerek
 
[ipod] & [iPhone 2G,3G] için iOS4.0 jailbreak & unlock çıktı buradan konuya bakabilirsiniz.
 

FORMM19

Üye
Hocam Şimdi Dosyayı İndiriyorum İnşallah İşe Yarar 2 Gündğr bu İşle uyraşıyorum... Kafayı Yemek Üzereyim..BU iPhone 3G s Bir Türlü sim kartı gördüremedim...
Bilgileriniz için teşekkürler...

--------------- Ekleme ---------------

iPhone 4.0 Unlock.rar Dosyaısını Nereden Bulabilirim....
 

Nadir

Emekli Yönetici
ne zaman çıkmış bu jailbreak? birde hangi teller için?
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kusura bakmayın cenazemden dolayı yükliyemedim bu gün link yüklenceketir
 

adoleb

Üye
bnm chz 44.hafta 3gs bu islemi yapayim mi
 
yaw hocam 3gs için demişsin herkes merakla bekliyor.kaç gün olmuş hala eklemiyorsun dosyayı.adoleb arkadaşımız 44. hafta sonrası olurmu demiş onada tabiki demişsin ama hala icraat yok.bence konu yalan oldu.mod arkadaşların kapatması lazım
 

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar 3gs için çıkmadı daha boşuna uğraşmayın.39.cu haftadan öncekiler ancak custom fw yükleyebilir.
 
    Konu Sahibi
nadir kardeşim çıktı youtubede izle görürsün
 

fb123w

Üye
La cikdi cikdi diosun koy linki de gorek 10 gün oldu beee
 

adoleb

Üye
DjFumpingChoons koycaksan koy artık. admınler 1. 2 saat içinde koymazsa fake haberdır . kilitleyn bu knouyu. insanlara boşuna umıt vermesınler.
 

Necmati

Üye
Ipod içinde geçerli dimi kardeşim ?
 

fb123w

Üye
Ne bu be ipod için gecerlimi Dio yaw gercerli hadi indir de jb ni yap.
Sanki. İndirecek bı link varda
 

Nadir

Emekli Yönetici
youtubeye inansak işimiz var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...