iPhone, iPad yada diğer Apple markalı cihazlarınızda
iMessage açma yöntemi aynıdır;
- iOS arayüzünden ayarlar ve ardından mesajlar sekmesine gidin
- Etkinleştirmek biraz zaman alabilir, etkinleşmesini bekleyin.
- Gönder ve Al'a dokunun. "iMessage'la Apple kimliğini kullan" ifadesini görürseniz buna dokunup Mac, iPad ve iPod touch'ınızda kullandığınız Apple Kimliği ile giriş yapın.
- "Size şuradan ulaşılabilir" bölümünde, telefon numaranızın ve Apple Kimliğinizin yanında onay işaretleri bulunduğundan emin olun.
FaceTime açmak isterseniz aynı sekmeleri FaceTime içinde kullanabilirsiniz.
FaceTime açma işlemi içinse iOS arayüzden ayarlar ve ardından telefon sekmesini ziyaret edebilirsiniz.