iPhone iMessage nasıl açılır / kapatılır?

Sponsorlu Bağlantılar

00100m

00100m

Üye
    Konu Sahibi
iPhone iMessage nasıl açılır / kapatılır?
iPhone ve iPad'lerde iMessage özelliğini nasıl açar yada kapatırım? Bana bu konu hakkında yardımcı olma imkanınız var mı?
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
iPhone, iPad yada diğer Apple markalı cihazlarınızda iMessage açma yöntemi aynıdır;

  • iOS arayüzünden ayarlar ve ardından mesajlar sekmesine gidin
  • Etkinleştirmek biraz zaman alabilir, etkinleşmesini bekleyin.
  • Gönder ve Al'a dokunun. "iMessage'la Apple kimliğini kullan" ifadesini görürseniz buna dokunup Mac, iPad ve iPod touch'ınızda kullandığınız Apple Kimliği ile giriş yapın.
  • "Size şuradan ulaşılabilir" bölümünde, telefon numaranızın ve Apple Kimliğinizin yanında onay işaretleri bulunduğundan emin olun.
FaceTime açmak isterseniz aynı sekmeleri FaceTime içinde kullanabilirsiniz. FaceTime açma işlemi içinse iOS arayüzden ayarlar ve ardından telefon sekmesini ziyaret edebilirsiniz.
 


Üst Alt