iPhone iletim raporu ?

    Konu Sahibi
iPhone iletim raporu ?
arkadaşlar 4s kullanıyorum fakat iletim raporu yok bildiğiniz üzere. iletim raporu için bi uygulama veya tweak varmı. cihaz jailbreakli.
 

phasan

Üye
benim bildigim yok
 
    Konu Sahibi
tek symbian değil android de var)
 

phasan

Üye
Benım bildigim tek ios yok
 

muzocuk.

Üye
ancak soyle anlarsin msj gonderdiginde wuww diye ses geliyo iletildi anlaminda baskada bilmem ben