İphone ile iphone arasi bedava sms

phasan

Üye
    Konu Sahibi
İphone ile iphone arasi bedava sms
Arkadaslar iphone den iphone ucretsiz mesajlasma yapmaniz gereken ayarlar mesajlar imesage aktif etmeni NOT 75 kurus aktif etmek
 

zensOkey

Üye
Öyle bir ücret yok.iMessage ayarlarından app store kimliğinle giriş yaptığında kullanmaya başlıyorsun.
 
Ucretsiz degil yinede bir internet baglantisi gerekiyor
 

zensOkey

Üye
zaten internet bağlantısı olmadan bi telefonun diğer telefondan veri aktarımı yapmasını bekleyemezsiniz.
 

zensOkey

Üye
Yinede evdeki wifi kullanarak mesajlaşmak sms paketine 10 lira ödemekten iyidir
 
Evdeki internette parayla bence internet paketi yapmak daha zevkli
 

zensOkey

Üye
Evet,zaten artık bilgisayarda yaptığımız çoğu şeyi akıllı telefonlarda yapabilir olduk.PC'ye sadece sosyal ağlarda takılmak için giriyorsanız yapın bi net paketi,cihazınızda hepsi var zaten.Çoğu siteninde uygulaması ios için yazılır oldu.Çoğu şeyi karşılıyor.
 
Aynen pc bile kullanmiyorum 4s sagolsun
 

zensOkey

Üye
Peki,madem öyle biz niye ödemedik öyle bir ücret?
 

zensOkey

Üye
Net paketi yapıp öyle dene bakalım alacak mı
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Net paketi yapıp öyle dene bakalım alacak mı

Bunun net paketi ile alakasi yok Bu etkinleştirmenin ilk adım, telefonunuzun arka planda, uluslararası bir telefon numarasına SMS göndermesi. Genel olarak tespit edilen numara, bir İngiltere (+44) numarası. Amerika‘da farklı lokal numaralar olabiliyor. Eğer Türkiye’deki operatörler FaceTime aktifleştirmesine doğrudan destek vermiyorsa (veriyor mu bilmiyorum) uluslararası SMS tarifesinden ücretlendirilerek yapıyoruz bunu.

Gönderilen SMS‘lere cevap olarak bir takım şifreli bilgiler yine SMS olarak geliyor. Bunların hepsi arka tarafta. Görmüyorsunuz!

Gelen SMS‘lerle iPhone kendini yapılandırıyor ve size FaceTime‘ın aktif olduğunu gösteriyor.