Iphone ile ilgili birkaç soru ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iphone ile ilgili birkaç soru ?
Sa arkadaşlar Iphone ıle ılgılı sıze sormam gerekn bır kac soru var .

Oncellikle Bana Iphone Geldi Iphone Passpoportla kayıt altına aldım suan 2 gunu dolucak kart takılı Iphoneda servis yok yazıyor acaba kendilingınden acılıcakmı 3 5 gun sonra yoksa Turkcell bayisine gidip durumu bıldırım mı ?

2. Iphoneda rehberde kayıtlı tel numaralarını sım kartta tasımak ıstıyorum ama ıphoneda boyle bırsey yok bunu nasıl gerceklestırebılırım yardımlarınızı beklıyorum tşk.
 

Dawn

Emekli Yönetici
yurt dısından gelen iphone lar turkiye hatları ile çalışmaz yani hangi gsm şirketinden aldınsan o kartla sadece çalışır turk hatları ile çalısır duruma getirebilmen için kırdırman lazım unlock versiyonunu söylersen belki yardımcı olabiliriz
 
    Konu Sahibi
Unlock versıyonu hangısı oluyor bırde burdan nasıl yardımcı olacaksınız ?
 
önce simkilitilimi onu ögren hemen yurtdışından gelenler olmaz demeyin ara sıra kayıt edilnce pasaporta 2 3 gün bekleyebiliyor telefon normaldir ama sen iyice kontrol et ögren simkilitlimi saygılar
 

Telefon numaralarina gelince konu actim telefon numaralarini yedeklemek icin maalesef tlf dan sim e aktaramiyorsun cok cok outlook ta isim ve tlf lar cikiyor ordan artiknalirsin
 
    Konu Sahibi
önce simkilitilimi onu ögren hemen yurtdışından gelenler olmaz demeyin ara sıra kayıt edilnce pasaporta 2 3 gün bekleyebiliyor telefon normaldir ama sen iyice kontrol et ögren simkilitlimi saygılar

Hocam telefonu ben turkcellden actırdım bana 15 gun sonra acılır dedıler 9 gun oldu beklıyorum bakalım , kartı taktıgımda servis yok diyor

kill4youfenerbahçe , outlok onu nasıl yapıcaz acaba birde bu turkcell'in bi ara reklamlarda numaralarınızı bız tasıyalım falan dıyordu telefonları bı cıhaza koyup aktarma yapılıyordu acaba bu mevcutt mu ?
 
http://www.maxicep.com/iphone-3g-de...r-outlook-ile-esleme-ve-yedekleme-371314.html
bütün turkcell tim lerde yok o uygulama yada ben görmedim.
 
    Konu Sahibi
neyse hocam tşkler saol, 10 gun oldu telefon 5 gun kaldı bakalm acılacakmı
 
telefonun imei numarasini



adresinden sorgula.eger kayitli diyorsa sorun imei kaydinda degil.unlock yapman gerekir
 
    Konu Sahibi
hocam numara kayıtlı baktım zaten 1 gun sonra 15 gun olucak ben 2 gun daha bekleyecem acılmasa turkcell merkezıne gıdıp ordan hallletircem birde unlock turkcell yapmıyor mu?
 
iste acilmasi icin jailbreak + unlock yapman lazim.turkcell'in yapacagi bisey yok.operatorler sadece imei nosunu kaydeder.cihaz baska bir operatore sim kilitliyse onu senin acman lazim.onlar ilgilenmez o konuyla
 

Dawn

Emekli Yönetici
unlock işlemi turkcell yapmaz kardeş sen kendin yapacaksın yada telefonculara görturup yaptıracaksın aslında yasal bişi degildi yeni yasal oldu
 
    Konu Sahibi
fiyatı nedir ? biz yapabilirmiyiz sim kilidi olayını ?
 
    Konu Sahibi
Yav nasıl yapicaz ben yaptirtirdim ama pişman oldum
İphone acarkenn pixel benzer ince bir cizgi cikiyor telefoncuyla kavga edicem
 

rapege

Üye
Yav nasıl yapicaz ben yaptirtirdim ama pişman oldum
İphone acarkenn pixel benzer ince bir cizgi cikiyor telefoncuyla kavga edicem

o çıkar unlock yaparken doğal olarak JB de yapmış bazı İphoneler yapıyor o çizgi olayını kafaya takma
 
arkadaşlar telefonu kayıt altına aldırdıysanızüç gün içinde açılır açılmadıysa unlock gereli
 
    Konu Sahibi
Çıkmasını hala iphone kaç yıldır var.peki iphone yetkili servisiyle görüşsem düzeltme şansları varmış?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...