Iphone Desktop v1.0 S60v3 S60v5 Iphone Menü Programı..

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

Lynchey

Üye
kardes bu telefonda kasma yapıyormu yada ne gibi deisiklikler yapıor? bide bunun türkcesı yokmu menüler böle ingmi olacak? bunu yapabılmek ıcın tel hacklımı olması lzm bu sorulara cevap verirsen belkı bende gecis yapcam bu olaya güzelmis . .
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hackli olmasına gerek yok..ingilizce program..
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 
sadece masaüstü ve menü değil tamamen çevirmenin bir yolu yok mu?
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın.
 

geneluye

Üye
aga telefonun dokunmatiği dellendi yha Türkçe olsaymış daha iyi olurmuş eline sağlık
+RAP
 
5800 a yüklendi fakat ekranda klavye var uygulamanın suit ayarları olmadığı içinişe yaramaz...
 
teşekkurler ama nokia 5230 da klavye açılıyo çalıştırınca
 

ittm

Üye
süpermis ya
 

ChavRash

Emekli Yönetici
İlk mesaja eklenti olarak eklenmiş dosya.
 

muzo52

Üye
selam ağalar nasıl kullanıyor bu prgram bilen varmı

----------Eklendi @ 23:15:20 ---------- Yazıldı @ 23:06:44 ----------

teşekürler anladım da daha kaliteli bir kullanımı olsa felaket güzel bir program olcekmiş ya