Öneri iphone 7 hakkında bir kaç soru..

FK5896

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
aynen hocam artık android kullanmak istemiyorum iphone'u taktım kafaya bu aralar. hem benim içinde farklı bir deneyim olur
Ben 2 sene önce geçtim iOS a 5s almıştım o zaman bi daha başka sistem kullanmam dedim 2 hafta önce 7 plus aldım çok memnunum
 
Tepkiler: FK5896

FK5896

Üye
    Konu Sahibi
Ben 2 sene önce geçtim iOS a 5s almıştım o zaman bi daha başka sistem kullanmam dedim 2 hafta önce 7 plus aldım çok memnunum
bende alsam android'in arayüzüne bile bakmam herhalde
 
Tepkiler: Bysnbad ve sLeepLe
iphone kullanmak bir ayrıcalıktır derim.alacaksanızda 7=+ olabilir
 
Tepkiler: FK5896 ve Bysnbad

Bysnbad

Kapalı Hesap
bende almayı düsünüyorum acele etmemek lazım fiyatlar suan makul bir sevyede degil
 
Tepkiler: FK5896 ve trafikci258
bende almayı düsünüyorum acele etmemek lazım fiyatlar suan makul bir sevyede degil
mükemmel bir cihaz diyebilirim heleki ios 10.3 beta2 ile adeta uçuyor cihaz öncesi 6s vardı hız konusunda enaz 2 katlar
 
Tepkiler: FK5896 ve Bysnbad

FK5896

Üye
    Konu Sahibi
ben aldım bile arkadaşlar 2 hafta oldu performansı kesinlikle tatmin edici
 
Tepkiler: Bysnbad
hocam bendekide 32 gb ve artıyor bilede sen neler yüklüyorsunki ozaman sana 256gb derim kesene kuvvet
 
Tepkiler: FK5896

Bysnbad

Kapalı Hesap
bana 16 bile yeter iphone olsunda farketmez
 
Tepkiler: FK5896 ve trafikci258

Bysnbad

Kapalı Hesap
biliyorum daha önce 4s 5s 6 kullandım takip ediyorum tabiki
 
Tepkiler: FK5896 ve trafikci258

FK5896

Üye
    Konu Sahibi
128 gb aldım arkadaşlar yüklediğim oyun ve uygulamalar en az 50 gb tutuyor video müzik derken zaten 128 bile zor yeter telefonu sonuna kadar zorlayan ve kullanan biriyim
 
Tepkiler: dark_13, Bysnbad ve trafikci258
128 gb aldım arkadaşlar yüklediğim oyun ve uygulamalar en az 50 gb tutuyor video müzik derken zaten 128 bile zor yeter telefonu sonuna kadar zorlayan ve kullanan biriyim

Kaça aldın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi