Karşılaştırma iPhone 6S & LG G4 - Hız ve Kamera Testi!

Sponsorlu Bağlantılar

Emre

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 6S & LG G4 - Hız ve Kamera Testi!
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ci for egen.

Tarayıcı da 6s harika cidden.

Recent geçişlerde fazla zorlayamamış iki cihazı da.
 

MaxipmaN

Üye
Ayfon farkını koymuş
 
0MG90

0MG90

Üye
Biri Android biri iOS. Böyle saçma karşılaştırmaları bırakmaları lazım.
 
0MG90

0MG90

Üye
S60v3 ile kıyaslamak lazım dogru
İkisi aynı işletim sistemi mi? Saçma sapan yorumlar atma.
Hele tıklayınca hangisi önce açılacak testi daha da saçma. Ona bakarak telefon alan var mı acaba?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Androidi ios karşısında temsil edebilecek en iyi cihaz G4 zaten tarayıcı hariç uygulama açılış ve geçiş sürelerinde çok bi fark yok recent geçişlerde biraz zorlasaymış eleman G4 farkını koyardı ama direkt kameraya geçmiş kamerada zaten konuşmaya gerek yok.

Lakin tarayıcı hızı muazzam ios bu konuda çok iyi.2 gb ram sekmelere de iyi gelmiştir umarım yeniden yüklememe noktasında.
 

MaxipmaN

Üye
İkisi aynı işletim sistemi mi? Saçma sapan yorumlar atma.
Hele tıklayınca hangisi önce açılacak testi daha da saçma. Ona bakarak telefon alan var mı acaba?
Rakip olduğundan kıyaslanması normal,ios yazılım olarak ustun kabul etmeyen android bebeleri olacaktir, 3gs vs 6s izle hadi sen
 
0MG90

0MG90

Üye
Rakip olduğundan kıyaslanması normal,ios yazılım olarak ustun kabul etmeyen android bebeleri olacaktir, 3gs vs 6s izle hadi sen
Ben neden üstünlüğü kabul etmeyeyim. İki işletim sistemini de kullanıyorum zaten şu an. Bu testler bana göre saçma nokta
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Rakip olduğundan kıyaslanması normal,ios yazılım olarak ustun kabul etmeyen android bebeleri olacaktir, 3gs vs 6s izle hadi sen
İos'un kapalı bir sistem olması dışında bir fark kalmadı artık.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Bence de fark kalmadı artık.

16 gb telefona 3 bin liradan fazla para vereceksem bi zahmet güncel kalsın.

Aosp değil ama touchwiz özellikle note cihazlarla ve lg nin arayüzüyle android çok keyifli ve çoğu iphone kullanıcısı dostumun ağızlarının suyu aktığı halde bağnazlıktan hala iphone kullanıyorlar.
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
Abi Bu Karşılaştırmada İkisi de Aynı. Ama Efect Konusunda iOS Daha Akıcı...
 


Üst Alt