Androidi ios karşısında temsil edebilecek en iyi cihaz G4 zaten tarayıcı hariç uygulama açılış ve geçiş sürelerinde çok bi fark yok recent geçişlerde biraz zorlasaymış eleman G4 farkını koyardı ama direkt kameraya geçmiş kamerada zaten konuşmaya gerek yok.
Lakin tarayıcı hızı muazzam ios bu konuda çok iyi.2 gb ram sekmelere de iyi gelmiştir umarım yeniden yüklememe noktasında.