Yardım İphone 6 plus batarya sorunu !!!

    Konu Sahibi
İphone 6 plus batarya sorunu !!!
6 plus icin hangi batarya tavsiye edersiniz birde ankarada nerde satin alip taktirabilirim ..Beji marka batarya hakkinda ne dusunuyorsunuz


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Buğra

Admin
garantiye göndermeyi denediniz mi ?
 
Tepkiler: Dr.Watson
    Konu Sahibi
garantiye göndermeyi denediniz mi ?

Su an icin bataryada sorun yok sadece eskisi gibi degil 2 yildir kullaniyorum ...garantisinin bitmesinede az kaldi zaten ankaradan istanbula zaten nasil gonderecem oda var randevusiydu suydu buydu hikaye sonucta onlarda parayla yapacak.... Benim icin ilerde ankarada nerde alip taktirrim birde hangi marka olmali deji icin iphone da iyi degil diyollar


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Buğra

Admin
apple ve ios ilgi alanım olmadığı için bilgi sahibi değilim fakat ankara da yetkili apple teknik servisi yok mu ? batarya çok kötü vs şikayeti ile garantiye verirseniz ücretsiz değişme ihtimali bulunuyor. en kötü ihtimal parasıyla da olsa teknik servis elinden pili değiştirmiş olursunuz. Çünkü yan sanayi ürünü olan pillerin hiç biri size daha iyi veya orijinal pil performansı vermez.
 
Tepkiler: Dr.Watson

sLeepLe

Üye
Garantisinin bitmesine az bi vakit kaldıysa bence bunu değerlendirin nereden aldıysanız cihazı oraya gidin garantiye yollanmasını istiyorum diyin sorun bölümüne de batarya performansı kötü kendi kendine kapanıyor yazın yüksek ihtimal yeni cihaz yollanır yeni yollamasalar bile ücretsiz batarya değişimi yapılır. Yan sanayi almanızı önermem patlamaya bile yol açabilir. Sizin randevu almanıza ya da İstanbul'a gitmenize gerek yok. Garantiyi değerlendirin derim
 
Tepkiler: Dr.Watson ve Buğra
    Konu Sahibi

Telefonu 2015 ocak 17 de almistim istanbulda zorlu center apple store den ama su an randevu alsamda gidemem


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
    Konu Sahibi

Bu pilin durumu nasil ?? 9.3.3 jbli


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

sLeepLe

Üye
Bu pilin durumu nasil ?? 9.3.3 jbli


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şarj jailbreak yüzünden çok gidiyor olabilir bir sürü tweak var sanırım bide bu uygulamaya güvenemedim ben o yüzden yorumlayamam pil durumunu. Ama randevu alıp gitmek yerine kargolamayı bi sorsanız destek hattına
 
Tepkiler: Dr.Watson
    Konu Sahibi

Senin sarj sayisi kac oldu ??


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

bLnmz

Üye
Kardeşim merhaba. Konunu gördüm, yardımcı olmak istedim.
teleservice Ankara
Adres Maltepe Mah. Necatibey Cad. No:82/B Ankara
Telefon Numarası +90 216 458 97 97 / +90 850 221 00 47
Faks Numarası +90 312 230 55 57
E-Mail Adresi customerservice@teleservice.com

Ben 1 adet iPhone 5s Gold ve 1 adet iPhone 6 Silver cihazımı garantinin son gününde götürdüm ve sıfırı ile değişim yaptılar. Bu firma Apple yetkili destek sağlayıcısıdır. Tavsiyem cihazını bu servise götürmendir. Senin için Ankara adresini yukarıda paylaştım. Umarım işin çözülür.
 
Tepkiler: Dr.Watson
    Konu Sahibi

Cok tesekkur ederim..bi sorum olacak degiseme giden iphone 6 plus ustune fark versek 6s plus verirler mi ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Tepkiler: bLnmz

bLnmz

Üye
Cok tesekkur ederim..bi sorum olacak degiseme giden iphone 6 plus ustune fark versek 6s plus verirler mi ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Malesef öyle bir şans yok. Cihazınız ne ise ÜCRETSİZ olarak birebir değişim yapıyorlar. Fark vermeyi kabul etsenizde malesef kabul edilmiyor. Ben iPhone 6 Plus Gold soktum değişime ve 2 hafta önce garanti bitimine 30 gün kala 2000TL' ten sattım. Sizde satıp, 6s Plus satın alabilirsiniz.
 
Tepkiler: Dr.Watson
    Konu Sahibi

Jbli goturmemem gerekiyor oyle degil mi ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Tepkiler: bLnmz
    Konu Sahibi

Cok tesekkur ederim sagolun 0 cihazla degisince garantisi uzayacak mi yoksa kaldigi yerden dewam mi ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Tepkiler: bLnmz

bLnmz

Üye
Jbli goturmemem gerekiyor oyle degil mi ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Evet. JB yasal bir işlem olmadığı için sorun çıkartırlar. Cihazınızı iTunes üzerinden iOS 10.1.1' e güncelleyin. Güncellemeden sonra sorun olmuş gibi söyleyin servise bırakırken. Ya batarya ya da cihazı sıfırı ile değişim yapacaklardır.
 
Tepkiler: Dr.Watson