Konuda fikir belirtmek istiyorum birde iphone da S serisi olmayanlar alınmaz bence 4s güncelleme alırken 4 ün durumu belli. 5s ile 5 te böyle olacak. 6 ile de 6s de öyle olacak s ve plus serisinden başka alma
Konuda fikir belirtmek istiyorum birde iphone da S serisi olmayanlar alınmaz bence 4s güncelleme alırken 4 ün durumu belli. 5s ile 5 te böyle olacak. 6 ile de 6s de öyle olacak s ve plus serisinden başka alma
Plus ve 6 denk olduğu için ayrımcılık yapmazlar.Yaparlarsa androidlerdeki isyanlar iosda da başlar.Bunu apple farkınde ve 6 ile plus u aynı güncellemelerle götürür.S ile klasik konusunda haklısınız donanım farkı var çünkü.
S ile normalin farkı bu sene olmayacak.Apple s ile fark yapsaydı plusla 6 nın farkını yapardı.Demekki 6 plus ile 6s denk olacak.S e gerek yok 6 almayacaksa.
Sanmıyorum donanım farkı olacak neden değişmeyecek diyorsunuz birsürü söylenti var ortalıkta aynısını çıkacaksa zaten çıkarmaz Apple kaliteli şirket böyle bir hata yapmaz
Benim tahmin ettigimce ram ve kamera artacak söylentiler de öyle işlemci de illaki değişme olur S serisinde hep bir yenilik olmuştur biliyorsunuz zaten