Tavsiye İphone 6 Alınır mı ?

0MG90

Üye
İkona bastığında yarım saniye daha geç geliyor aynı hızda açılıyor.Buna kasma denmez kasması,ikona bastığında takılarak girmesidir.
Tamam, iPad 2'de oluyor bu. 4S'te de videolara göre oluyor.
 
İkona bastığında yarım saniye daha geç geliyor aynı hızda açılıyor.Buna kasma denmez kasması,ikona bastığında takılarak girmesidir.
kendimi yalnız hissetmeye başlamıştım sonunda düşünen biri çıktı
 
Tepkiler: csbaz
4 senelik cihaza hala güncelleme gelmiş daha ne istiyorlar anlamadım ki
 

csbaz

Üye
Konuyu ne hale getirdik be 4s davasında kalmışız.Arkadaşıa yeni bilgiler veriyoruz genede
 
Tepkiler: Luck Star
Konuda fikir belirtmek istiyorum birde iphone da S serisi olmayanlar alınmaz bence 4s güncelleme alırken 4 ün durumu belli. 5s ile 5 te böyle olacak. 6 ile de 6s de öyle olacak s ve plus serisinden başka alma
 
sonuç olarak iphone 6 alınır ama applestore gibi yüksek fiyat veren yerden almanızı tavsiye etmem. Mesela ucuzbudur.com da 64gb 2700tl
 
Tepkiler: csbaz

csbaz

Üye
Konuda fikir belirtmek istiyorum birde iphone da S serisi olmayanlar alınmaz bence 4s güncelleme alırken 4 ün durumu belli. 5s ile 5 te böyle olacak. 6 ile de 6s de öyle olacak s ve plus serisinden başka alma
Plus ve 6 denk olduğu için ayrımcılık yapmazlar.Yaparlarsa androidlerdeki isyanlar iosda da başlar.Bunu apple farkınde ve 6 ile plus u aynı güncellemelerle götürür.S ile klasik konusunda haklısınız donanım farkı var çünkü.
 
Doğru bak 6 ile plus donanım aynı S alın S
 

csbaz

Üye
Yaw şimdi diyonuz plus falanda note 4 yerine plus mu alsaydım ben
 
Yok bee android candır boşverin iosu
Kassada takılsa da güzel sistem istediğini yapıyorsun
 

csbaz

Üye
Doğru bak 6 ile plus donanım aynı S alın S
S ile normalin farkı bu sene olmayacak.Apple s ile fark yapsaydı plusla 6 nın farkını yapardı.Demekki 6 plus ile 6s denk olacak.S e gerek yok 6 almayacaksa.
 
eskiden çok fazla işlemci farkı olmuştu bu sefer olacağını sanmam 5te 32bit iken 5s 64bit ama güncelleme vermemesi gibi durum olmaz bence.
 

csbaz

Üye
eskiden çok fazla işlemci farkı olmuştu bu sefer olacağını sanmam 5te 32bit iken 5s 64bit ama güncelleme vermemesi gibi durum olmaz bence.
Aynen aynenn.6 ile plus aynı 6s de 6plus ile denk olur.S e gerek yok o yüzden.:[emoji106] [emoji14]
 
Sanmıyorum donanım farkı olacak neden değişmeyecek diyorsunuz birsürü söylenti var ortalıkta aynısını çıkacaksa zaten çıkarmaz Apple kaliteli şirket böyle bir hata yapmaz
 
eskiden çok fazla gelişim vardi islemcilerde suan durgunluk donemindeyiz. en fazla hizi artar bence.
 
Benim tahmin ettigimce ram ve kamera artacak söylentiler de öyle işlemci de illaki değişme olur S serisinde hep bir yenilik olmuştur biliyorsunuz zaten