teknolojibaronu
Üye
Apple 3500'e satıyor bu site nedense 500 lira daha ucuz64 almayı bende isterimde çok masraflı oluyor 3.300-3.400 e geliyor 3.100 e buldum bi sitede de genede çok pahalı ya 16 gb yeter bana zaten bilgisayarım hep var önemli fotoları ona atıp siliyorum kendi telefonumdaki.oyun olarak da büyük bir oyun oynamıyorum. sadece film izlemeyi severim ondan büyük ekran alıyorum zaten yoksa i6 64 gb alırdım.yeter diye düşünüyorum ben.Birde zaten 16 gbin 13 gb gelmesinin sebebi ios değilmi ios bidaha yer kaplamaması lazım yanlış hesap yapmış olabilirmisin?
3 gb sistemdir doğru.Tamma o zaman daha fazla lafa gerek kalmadı.i6+ 16 gb lık kasası en uygunu o zaman sana [emoji106] [emoji106]64 almayı bende isterimde çok masraflı oluyor 3.300-3.400 e geliyor 3.100 e buldum bi sitede de genede çok pahalı ya 16 gb yeter bana zaten bilgisayarım hep var önemli fotoları ona atıp siliyorum kendi telefonumdaki.oyun olarak da büyük bir oyun oynamıyorum. sadece film izlemeyi severim ondan büyük ekran alıyorum zaten yoksa i6 64 gb alırdım.yeter diye düşünüyorum ben.Birde zaten 16 gbin 13 gb gelmesinin sebebi ios değilmi ios bidaha yer kaplamaması lazım yanlış hesap yapmış olabilirmisin?
3.2 gb hocam ipad de böyke iphone de16Gb modelde 12Gb boş olarak geliyor.
Ben aldığımda 12Gb yazıyordu.
Appleın sitesine bakmana gerek yok.N11 yada hepsi burada olmadı teknoloji mağazasından elden alabilirsin.beyler son olarakda ucuzbudur sitesi size güvenilirmi alınır mı ordan yani n11 den almayı düşünüyorum bende apple in sitesinden almam zaten.yorumlarını okudum ucuzbudurun herkes çok övmüş ilgililer filan sizin bi tecrübeniz varmı ?
Benim bir tanıdığım alacak ramazandan sonra o zamana kadar almayacaksan yorum yazarım baya var ama..beyler son olarakda ucuzbudur sitesi size güvenilirmi alınır mı ordan yani n11 den almayı düşünüyorum bende apple in sitesinden almam zaten.yorumlarını okudum ucuzbudurun herkes çok övmüş ilgililer filan sizin bi tecrübeniz varmı ?
Beyler aklıma takılan son bir konu daha varda.z3+ da çok hoş gelicek.O konu hakkında ne düşünüyosunuz.(arkadaşta z2 var kasma donma vs. olmuyor dedi)Benim bir tanıdığım alacak ramazandan sonra o zamana kadar almayacaksan yorum yazarım baya var ama..
Garantisi benim bildiğim kadarıyla farklı sitelerde ithal bu yüzden genpa vs. tarzlarda yerler oluyor.O sıkıntı yaratmazmı arkadaşa ?Ucuzbudur.com sahibini tanıyorum. Kadıköyde GND elektronik var bayisi orası son derece güvenilir bir yer. Forumdan arkadaş 64gb iphone 6 alacak oradan.
sen tanıdığına benimkini söylersin o zaman
Isınma sorunu vardı gpu su düşürüldü halloldu sorun. rahat rahat alınır.Z1 bile lollipopu aldıysa benze z3+ da uçar.sen tanıdığına benimkini söylersin o zaman
Beyler aklıma takılan son bir konu daha varda.z3+ da çok hoş gelicek.O konu hakkında ne düşünüyosunuz.(arkadaşta z2 var kasma donma vs. olmuyor dedi)
Garantisi benim bildiğim kadarıyla farklı sitelerde ithal bu yüzden genpa vs. tarzlarda yerler oluyor.O sıkıntı yaratmazmı arkadaşa ?
Hızın düşürüldüğüne dair kanıtınız, kaynağınız var mı?Isınma sorunu vardı gpu su düşürüldü halloldu sorun. rahat rahat alınır.Z1 bile lollipopu aldıysa benze z3+ da uçar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?