Tavsiye İphone 6 Alınır mı ?

Apple 3500'e satıyor bu site nedense 500 lira daha ucuz


 

csbaz

Üye
3 gb sistemdir doğru.Tamma o zaman daha fazla lafa gerek kalmadı.i6+ 16 gb lık kasası en uygunu o zaman sana [emoji106] [emoji106]
 
16Gb modelde 12Gb boş olarak geliyor.
 
Ben aldığımda 12Gb yazıyordu.
 
    Konu Sahibi
beyler son olarakda ucuzbudur sitesi size güvenilirmi alınır mı ordan yani n11 den almayı düşünüyorum bende apple in sitesinden almam zaten.yorumlarını okudum ucuzbudurun herkes çok övmüş ilgililer filan sizin bi tecrübeniz varmı ?
 

csbaz

Üye
Appleın sitesine bakmana gerek yok.N11 yada hepsi burada olmadı teknoloji mağazasından elden alabilirsin.
 
Benim bir tanıdığım alacak ramazandan sonra o zamana kadar almayacaksan yorum yazarım baya var ama..
 
Ucuzbudur.com sahibini tanıyorum. Kadıköyde GND elektronik var bayisi orası son derece güvenilir bir yer. Forumdan arkadaş 64gb iphone 6 alacak oradan.
 
    Konu Sahibi
sen tanıdığına benimkini söylersin o zaman
Benim bir tanıdığım alacak ramazandan sonra o zamana kadar almayacaksan yorum yazarım baya var ama..
Beyler aklıma takılan son bir konu daha varda.z3+ da çok hoş gelicek.O konu hakkında ne düşünüyosunuz.(arkadaşta z2 var kasma donma vs. olmuyor dedi)
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
Kasma donma olmuyor ama türkiyede sony garantisi yok. Özel şirketler devralmış hiç biri de işini beceremiyor. Elinde patlar.
 

csbaz

Üye
Ucuzbudur.com sahibini tanıyorum. Kadıköyde GND elektronik var bayisi orası son derece güvenilir bir yer. Forumdan arkadaş 64gb iphone 6 alacak oradan.
Garantisi benim bildiğim kadarıyla farklı sitelerde ithal bu yüzden genpa vs. tarzlarda yerler oluyor.O sıkıntı yaratmazmı arkadaşa ?
 
sen tanıdığına benimkini söylersin o zaman
öyle olcak
Siteye "güvenemiyorum" diyorsan yurt dışından getirt ingiltereden gelene 4s'in garantisine apple Türkiye geçerli değil demişti mısır amerika gibi ülkelerden gelenlerde geçerliymiş. Yurt dışında tanıdık varsa daha uyguna bulursun.
 

csbaz

Üye
sen tanıdığına benimkini söylersin o zaman

Beyler aklıma takılan son bir konu daha varda.z3+ da çok hoş gelicek.O konu hakkında ne düşünüyosunuz.(arkadaşta z2 var kasma donma vs. olmuyor dedi)
Isınma sorunu vardı gpu su düşürüldü halloldu sorun. rahat rahat alınır.Z1 bile lollipopu aldıysa benze z3+ da uçar.
 
    Konu Sahibi
Apple türkiye garantili diyor ancak... Genpa olsa da iş yapıyo bence yani sırf garantisi yüzünden 300 tl daha vermem telefona
 
Garantisi benim bildiğim kadarıyla farklı sitelerde ithal bu yüzden genpa vs. tarzlarda yerler oluyor.O sıkıntı yaratmazmı arkadaşa ?

Satın alırken cihaz modelinin yanında (Apple Garantili) yazar. O modelden alırsanız orijinal garanti olur. Yamuk yapan laf çeviren bir firma değil. Her şey açık
 
    Konu Sahibi
Son olarak beyler öneriliriniz olarak s6 edge,iphone 6+,z3+ arasından hangi telefonu almamı önerirsiniz ?
 
Kesinlikle iphone6 veya plus . ikiside diğerlerinden iyi. 6 nın pili küçük olduğu halde çok iyi gidiyor.