Yardım iphone 5s şarj sorunu

    Konu Sahibi
iphone 5s şarj sorunu
sa iphone 5s alalı 15 gün falan oldu sürüm 9.2 yine normal kullanımda idare ediyorum ama oyun oynayınca falan şarjı hızlı gidiyor sadecede wifi açık oluyor konum servisleri falan kapalı parlaklıkta yarıdan az sizce normalmi
şimdiden saolun
 
Son düzenleme:

yasin213

Üye
Otomatik parlaklık ve sensörler kapalı mı?
 
Tepkiler: theeternal

yasin213

Üye
Düşey ekran kilidi yani. Denetim Ekranı'nda en sağdaki icon.
 
Tepkiler: theeternal

yasin213

Üye
Arkaplanda Uygulama Yenile diye bir seçenek vardı sanırım. Açıksa o seçeneği kapatabilirsin.
Bir de Güç Tasarrufu modu daha fazla şarj yer diye biliyorum? Eğer açıksa kapatabilirsin.
Oynadığın oyunların grafiği ve boyutu yüksek ise daha fazla şarj yemeleri normaldir.
Eğer Facebook yüklüyse silmeni tavsiye ederim.
 
Tepkiler: theeternal
    Konu Sahibi
teşekkürler.facebook ve messenger var arkaplanda uygulama yenile kapalı güç tasarrufu almıyorum nadiren aldığım oldu grafikleri yüksek

başka fikirleride olanlar varmı :
 

yasin213

Üye
Kullandığın duvar kağıdı hareketli mi? ( Bu konudan ve güç tasarrufu modundan pek emin değilim, deneme fırsatım olmadı, malum iPhone 4 )