Tavsiye İphone 5s karanlık ortam çekimi

    Konu Sahibi
İphone 5s karanlık ortam çekimi
Arkadaşlar gündüz çekimi çok güzelde flaşla çekince hiç güzel çıkmıyor sarı ağırlıklı oluyo foto. S3 ün bile flaşı çok güzel çekiyor
 
Lumia 1020-1030 Tek Gecerim
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
ben nette kıyaslama gördüm 5 miydi 5s miydi hayran kaldım gece çekimine
 
bnm 5 te böyle bir sorun yok flaş ısığıyla çekince güzel çıkıyor
al
 

0MG90

Üye
Bu konunun amacı ne anlamadım?Bu uygulamadan haberin yok sanırım
iPhone un var araştır biraz

 
    Konu Sahibi
konunun amacı 5s in gece çekimi çok kötü . Acaba kılıf etkiler mi arkadaşlar
 
Normalde güzel çekmesi gerekmez mi?
 

fk555897

Üye
Kılıfsız dene birde. Kılıf yansıma yapıyor olabilir. Malum iki flaş var.
 

0MG90

Üye
Bence hiçte kötü değil ve telefonların kamerasından fotoğraf makinası performansı beklemeyin.
 
Tepkiler: ARİF MARAŞ
lumia 1020den bekle yada xperia z2 tabi belgesel çekmiyeceksen