iPhone 5 mi Note II mi?


ekran yenileme falan filan işte,s3 daha iyi sadece 100Megabit çekmiyor


- - - Eklendi - - -

[video=youtube;ggBEJR2WMI0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ggBEJR2WMI0[/video]
 

Türe

Üye


 

raymax

Üye
note 2 ucuz olduğundan yoksa iphone 5
 

PriZm

Üye


50 neden ha 3-5 neden de değil


- - - Eklendi - - -

Bu da benden gelsin

[video=youtube;A48A4J5qpYA]http://www.youtube.com/watch?v=A48A4J5qpYA&feature=youtu.be[/video]
 

fk555897

Üye


Ayrıca ekstra uygulamalarla 3. cihazlada paylaşımda bulunabiliniyor...

Arkadaşım sen Apple kullanıcısı mısın? Öyleysen bana da söyler misin? Nasıl yollanıyor?

iPhone dan iPad e veya iPhone dan iPhone a da olabilir. Söylersen sevinirim.
 

Türe

Üye
Sende orjinal kullan da göreyim seninkini de sivri Tonla iyileştirme var cihazında
 
anlaşıldı sizin cebiniz kaşınıyor
 
ne var la ben 5800 da bi ara 50ye yakın uygulama yüklemiştim bana misin demedi
 
Tepkiler: seytan_avcisi