Yardım Iphone 5 Kapatıp Açınca Arka Plan Uygulamaları

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Iphone 5 Kapatıp Açınca Arka Plan Uygulamaları
mesela arka planda mesajları bırakıp telefonu kapatıp açtığımda , o mesajlar hala arka planda kalıyor. telefonu kapatıp açınca bu tarz şelerin olması normalmi ??
 


phasan

phasan

Üye
Normal de kapanıyor
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
arkadaşımdada iphone var ve ondada böyle oluyor mesela ayarlar mesajlar fotoğrafları açıp arka planda kapatmadan telefonu kapatıp açıp home tuşuna iki kez basınca arka planda hala çalışıyor gözüküyor..
 
zx6r

zx6r

Üye
normal bir durum sıkıntı yok yani
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bir arkadaş normalde kapanıyor diye yazmış ama
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Sallamış o. Kalıyor öyle. Apple böyle.
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
tamam o zamansa çok teşekkürler :)
 
zx6r

zx6r

Üye
Allah'a şükür anlatabildik :D
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Hayır arkadaş sallamamış. Apple mantıgına göre kullanmadıgın uygulamalar 10 dakika içinde kapanır(güç tasarrufu için) multitask menüsünde açık gözükmesinin sebebi kullanıcının daha hızlı ve rahat erişebilmesi. Hep yanlış anlaşılan bir konu vardır mesela ben telefonumu elime alırım arkadaşım gelir ister bakar ooo çok uygulama açık şarjın bitmiyomu senin der yada başka biri ooo iphone da 20 tane uygulama açık hala kasmıyo derler bunlar tamamen şehir efsanesi IOS'un multitask mantıgı söyledir

ya uygulamalar 10 dakika içinde kapanır
ya çok program açarsın kapanır(mesela twitter açtın sonra cıktın face actın sonra cıktın oyun actın eğer donanımı 3üne yetiyorsa 3 ü açık kalır ama 1.kural burdada geçerli kullanmazsanız arkadaki 2si 10dkya kapanır.) donanım yetmiyorsada diğer 2si kapanır son kullandıgın uygulama açılır.
ama bunlar olurken multitaskte hep açıkmış gibi gözükür ama değildir.

diyeceğim o ki o açık sandıgınız uygulamalar aslında kapalıdır
 


Üst Alt