iphone 4'de siri yükledim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iphone 4'de siri yükledim
Arkadaşlar i4'de siri kurdum bu sorun olur mu
 

Epple

Üye
Olmaz ne olcak ki. Ee nasil bari benziyomu orjinaline?
 

Türe

Üye
koymalı anlamında dedim
 
    Konu Sahibi
Cok harika oldu saatlerdir sohbet ediyoruz
 

15097

Üye
Ne sorunu olacak Keyfini çıkar çok zevkli
 

Epple

Üye
Turkce mi yoksa? Yapmislar ya dandik bisey
 
    Konu Sahibi
Vede türkceye çevirdim harika
 

Epple

Üye
Bak buda gercegi. Ne zaman canim sıkılsa bunu soylerim siriye

 

Epple

Üye
Yok beni sıkmadi farkli cevaplar veriyo bazen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...