achambo Üye tapatalk' Alıntı: retina ekran dediğinde bişeye benzese Genişletmek için tıkla ... s3 mininin ekranı hiç iyi değil ekranını görür görmez telefondan soğudum - - - Eklendi - - - retina bence güzel
tapatalk' Alıntı: retina ekran dediğinde bişeye benzese Genişletmek için tıkla ... s3 mininin ekranı hiç iyi değil ekranını görür görmez telefondan soğudum - - - Eklendi - - - retina bence güzel
tapatalk Üye achambo' Alıntı: s3 mininin ekranı hiç iyi değil ekranını görür görmez telefondan soğudum - - - Eklendi - - - retina bence güzel Genişletmek için tıkla ... s3 mini ekranı iyi olmayabilir ama retina farkı diye abartmak ne kadar doğru. ekran 5'in değil 4'ün ekranı. alt seviye çözünürlük
achambo' Alıntı: s3 mininin ekranı hiç iyi değil ekranını görür görmez telefondan soğudum - - - Eklendi - - - retina bence güzel Genişletmek için tıkla ... s3 mini ekranı iyi olmayabilir ama retina farkı diye abartmak ne kadar doğru. ekran 5'in değil 4'ün ekranı. alt seviye çözünürlük
frk uzn Üye tapatalk' Alıntı: s3 mini ekranı iyi olmayabilir ama retina farkı diye abartmak ne kadar doğru Genişletmek için tıkla ... Kardeşim göz var nizam var hiç bi iphone telefonu eline aldınmı simgeler nerdeyse ekrandan çıkıcak gibi
tapatalk' Alıntı: s3 mini ekranı iyi olmayabilir ama retina farkı diye abartmak ne kadar doğru Genişletmek için tıkla ... Kardeşim göz var nizam var hiç bi iphone telefonu eline aldınmı simgeler nerdeyse ekrandan çıkıcak gibi
Samet.25 frk uzn' Alıntı: arkadaş ios 7 yi silah zoruyla güncelletmiyorlar arkadaşın dediği şeyleri sos yal ağları müzik dinlemeyi 6.1.3 tede yapa bilir - - - Eklendi - - - arkadaş ios 7 yi silah zoruyla güncelletmiyorlar arkadaşın dediği şeyleri sos yal ağları müzik dinlemeyi 6.1.3 tede yapa bilir Genişletmek için tıkla ... Guncel bi cihaz olmadiktan sonra ne ise yarar
frk uzn' Alıntı: arkadaş ios 7 yi silah zoruyla güncelletmiyorlar arkadaşın dediği şeyleri sos yal ağları müzik dinlemeyi 6.1.3 tede yapa bilir - - - Eklendi - - - arkadaş ios 7 yi silah zoruyla güncelletmiyorlar arkadaşın dediği şeyleri sos yal ağları müzik dinlemeyi 6.1.3 tede yapa bilir Genişletmek için tıkla ... Guncel bi cihaz olmadiktan sonra ne ise yarar
frk uzn Üye Samet.25' Alıntı: Guncel bi cihaz olmadiktan sonra ne ise yarar Genişletmek için tıkla ... Ya kardeşim uygulamalarda sıkıntı olmaz 5.3 üstü istiyo çoğu uygulama
Samet.25' Alıntı: Guncel bi cihaz olmadiktan sonra ne ise yarar Genişletmek için tıkla ... Ya kardeşim uygulamalarda sıkıntı olmaz 5.3 üstü istiyo çoğu uygulama
frk uzn Üye frk uzn' Alıntı: Ya kardeşim uygulamalarda sıkıntı olmaz 5.3 üstü istiyo çoğu uygulama Genişletmek için tıkla ... Ayrıca betalarda kasıyo final de kasmaz diye düşünüyorum...
frk uzn' Alıntı: Ya kardeşim uygulamalarda sıkıntı olmaz 5.3 üstü istiyo çoğu uygulama Genişletmek için tıkla ... Ayrıca betalarda kasıyo final de kasmaz diye düşünüyorum...
tapatalk Üye frk uzn' Alıntı: Kardeşim göz var nizam var hiç bi iphone telefonu eline aldınmı simgeler nerdeyse ekrandan çıkıcak gibi Genişletmek için tıkla ... allahını seversen bütün iphoneları kullandım ama hiçbiride ekrandan çıkmadı nedense.
frk uzn' Alıntı: Kardeşim göz var nizam var hiç bi iphone telefonu eline aldınmı simgeler nerdeyse ekrandan çıkıcak gibi Genişletmek için tıkla ... allahını seversen bütün iphoneları kullandım ama hiçbiride ekrandan çıkmadı nedense.
frk uzn Üye tapatalk' Alıntı: allahını seversen bütün iphoneları kullandım ama hiçbiride ekrandan çıkmadı nedense. Genişletmek için tıkla ... Gözlerinde sıkıntı var ozaman
tapatalk' Alıntı: allahını seversen bütün iphoneları kullandım ama hiçbiride ekrandan çıkmadı nedense. Genişletmek için tıkla ... Gözlerinde sıkıntı var ozaman
Silinen Üye 2381601 Kapalı Hesap frk uzn' Alıntı: Gözlerinde sıkıntı var ozaman Genişletmek için tıkla ... Bence de.
Symbianize Üye LordSeco35' Alıntı: Dostum peki ios7 gelince kasma falan olur mu jailbreak olayi nedir Genişletmek için tıkla ... Ios7 az kasabilir ama abartılacak bişey yok IOs 6 ile kullanırsın en az 2 yıl daha uygulama desteği var i4ün
LordSeco35' Alıntı: Dostum peki ios7 gelince kasma falan olur mu jailbreak olayi nedir Genişletmek için tıkla ... Ios7 az kasabilir ama abartılacak bişey yok IOs 6 ile kullanırsın en az 2 yıl daha uygulama desteği var i4ün