Telefon Tavsiyesi iPhone 4 mü S3 Mini mi yoksa Discovery mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
burdakilerde 2.el sayılır bir bak istersen outlet ürünleri :)
 


0MG90

0MG90

Üye
burdakilerde 2.el sayılır bir bak istersen outlet ürünleri :)
Kullanıcıların geri verdiği telefonları satıyorlar, nasıl çıkar sence içinden?
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
Kullanıcıların geri verdiği telefonları satıyorlar, nasıl çıkar sence içinden?

sonuçta bu telefonda 2.el ? 1 yıl garantisi var bence gidip inceledikten sonra alınabilir
 
0MG90

0MG90

Üye
tamir edipte satıyorlar merak etme ;) ztn garantisi de var hepsinin
O fiyata daha iyisini bulurum Sahibinden.com'dan, tamir edildiğini de sanmam o kadar garanti servisleri var şikayetimvar'a bak tamir edilmeden yollanan kaç ürün var
Kullanıcı geri verdiyse vardır kesin bir şeyi onun
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
O fiyata daha iyisini bulurum Sahibinden.com'dan
Kullanıcı geri verdiyse vardır kesin bir şeyi onun
o konuda haklısın sahibindende daha ucuza bile bulursun ama onda da sorun çıkcak mı emin olamazsınbunda sorun çıktımı verirsin tamir ederler boşuna garanti yapmıyorlar
 
0MG90

0MG90

Üye
Neyse konu bu değil
Konu sahibi, Moto G almanı tavsiye ediyorum Discovery'de çok ölü piksel sorunu ve şarj soketi sorunu var, iPhone 4 eski cihaz ve iOS7 ile batırıldı ve donanımı da eski güncellemede almayacak, S3 Mini'nin de donanımı bir yere kadar. Moto G seni daha uzun süre götürür. Aosp var güncelleme alır yani ve Xda'da oldukça rom mevcut.
 
xat60

xat60

Üye
Discovery bence
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Xperia SP ile iPhone 4 arasında kaldım 2. el düşünüyorum. iPhone 4 500-550 TL Xperia SP 600 TL'ye gelecek. Sizce hangisini almalıyım ?
Sp iphon-dan iyi cihaz ama 2ci el oldugu icin nekadar işlenmiş bilemiyorum
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Discovery
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
iphone 4s al diyorum hala android alma androidlerde çok sorun çıkıyor ios en iyisi hem oyunlar filanda genelde ios için çıkar bu fiyata telefonların en iyisi o
 

yusuf1998x

Üye
kesinlikle sp almalısın :)
iphone 4s al diyorum hala android alma androidlerde çok sorun çıkıyor ios en iyisi hem oyunlar filanda genelde ios için çıkar bu fiyata telefonların en iyisi o

anroindlerde çokmu sorun çıkıyor :D ne alakası var gider çöpten telefon alırsan tabi çıkar. Oyunlar genelde iosa çıkıyo diye birşey yok. Anroid oyun konusunda daha öndedir
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
Xperia SP ile iPhone 4 arasında kaldım 2. el düşünüyorum. iPhone 4 500-550 TL Xperia SP 600 TL'ye gelecek. Sizce hangisini almalıyım ?
İphone 4 alma sp al. Apple fanatiğiyim ama 4 ten uzak durun
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Moto G al.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S3 mini ve 4 kesinlikle alma. ikisidr rezalet telefonlar.Moto g veya 4 e 900 tl vereceksen onun yerine nexus 4 alabilirsin.Moto G en iyi seçimdir.
 
enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar iPhone 4 almış bulunmaktayız. 500 TL gibi bir fiyata ikinci el olarak. Hepinize teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt