MrsSalvatore
Üye
iPhone 4 kamera sorunu aciiil
iphone 4 4.3.3 kullanıyorum. kameram bir türlü açılmıyo. kameraya giriyorum ama o pencere bi türlü açılmıyo
başka kamera programlarında bi sorun yok ama. son sürümü yükleyip sonra tekrar 4.3.3'e dönsem diyorum ama telefonum yurtdışından gelme. simkilitliydi kırdırdım. sonra jailbreak yaptım. son sürümü yüklersem bişey olur mu acaba daha mı berbat etmiş olurum? yarım edin lütfeen
başka kamera programlarında bi sorun yok ama. son sürümü yükleyip sonra tekrar 4.3.3'e dönsem diyorum ama telefonum yurtdışından gelme. simkilitliydi kırdırdım. sonra jailbreak yaptım. son sürümü yüklersem bişey olur mu acaba daha mı berbat etmiş olurum? yarım edin lütfeen

