sadecefatih
Üye
İphone 4 Kaçak Buyur İçeri(Yardım)
Arkadaşlar 2 hafta önce falan kuzenım iphone 4 aldı 120 liraya. Kaçak gelmiş bi ürün, karşılaştırmış kuzenım orjinal iphone ile herşeyi aynı imiş.Her goren 120 ye aldıgını duyunca ınanamıyormuş. Bu myphone falan tarzı değil yanı bildiğin iphone diyo. Kaçak geldiği için ucuz sanırım imeisini sorgulatmış kuzenım başka bi siemens telefon cıkmış.Bi arkadaşı beğenmiş beraber yenı bıtane
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
almaya gitmişler adam ondan kalmadı yenı getırırsem anca 350 falan olur demiş. Teknosa da karşılaştırmış sanırım arkasındakı yazılardan tut menuye kadar hersey aynı diyor bitek orjinalde ipod yazıyormus benım kuzendekınde video oynatıcı yazıyormuş.Ama ayarlara gırınce ıpod yazıyormuş yine. Olay bu ben 5800 kullanıyorum tavsiye eder mısınız başım ağrır mı görüşlerinizi bekliyorum
