daffy_xerath
Üye
Iphone 4 Hakkında (Kafam Karıştı) Yardım Lütfen...
Merhaba arkadaşlar, iphone 4 hakkında bazı sorularım olucak. Umarım aradığım yanıtları bulabilirim.
1. Ben şu an amerikadayım ve apple store da şu an gidip alabilmem mümkün, yani 1 hafta öncesine kadar almaya gidince seni bi listeye alıp 3 hafta beklemeni söylüyorlardı. (600$ civarında idi fiyatı)
2. Telefonda micro sim yada küçücük bi sim kart girişi var, türkiye'ye gelince Türk hattımı takıp kullanabilecekmiyim yada yapmam gereken bi şey varmı?
3. Telefona sim lock yapabilmek mümkün mü? Yada bekliycem mi çıkmasını?
4. Size göre telefonun eksileri nelerdir?
Kısaca telefonu alsam Amerika'dan, Türkiye'ye gelince rahatlıkla kullanabilicekmiyim? Kafam çok karıştı da bunları düşününce; sizlere danışmak istedim.
Teşekkürler,
Saygılar...
1. Ben şu an amerikadayım ve apple store da şu an gidip alabilmem mümkün, yani 1 hafta öncesine kadar almaya gidince seni bi listeye alıp 3 hafta beklemeni söylüyorlardı. (600$ civarında idi fiyatı)
2. Telefonda micro sim yada küçücük bi sim kart girişi var, türkiye'ye gelince Türk hattımı takıp kullanabilecekmiyim yada yapmam gereken bi şey varmı?
3. Telefona sim lock yapabilmek mümkün mü? Yada bekliycem mi çıkmasını?
4. Size göre telefonun eksileri nelerdir?
Kısaca telefonu alsam Amerika'dan, Türkiye'ye gelince rahatlıkla kullanabilicekmiyim? Kafam çok karıştı da bunları düşününce; sizlere danışmak istedim.
Teşekkürler,
Saygılar...

