huysuzcocukk
Üye
iphone 4 aktivasyon ve gevey hakkında
Arkadaşlar yurtdışı(Avustralya) g
Eski gevey
Nette 4.11.08 ile ilgi çalışan geveylerin olduğu duydum.Burada ki telefoncularda yok ve bazıları yeni geveylerin virüslü olduğunu ve telefona zararverdiğini söyledi. Bu ne kadar doğrudur?
İntern
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
me bir iphone 4
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
dı. Bunu versiyon güncelledim ve baseban 4.11.08
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
du ve ios 5.0.1 oldu. Eski gevey
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
cihaz aktivasyon ekranında kalıyordu. Telefoncuya verdim 20 TL karşılığında bu orjinal kart isteyen ekranı geçiştirdi. Şimdi cihaz çalışıyor ama ne
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gevey denediysem sim h
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ası alıyorum ve hat gelmiyor. Nette 4.11.08 ile ilgi çalışan geveylerin olduğu duydum.Burada ki telefoncularda yok ve bazıları yeni geveylerin virüslü olduğunu ve telefona zararverdiğini söyledi. Bu ne kadar doğrudur?
İntern
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
üzerinde güvenilir bir adres var mıdır? Ya da net üzeriden alsam çalışmazsa, telefona ne gibi zarar vere
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ir ki bir gevey?
