iphone 4 aktivasyon ve gevey hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
huysuzcocukk

huysuzcocukk

Üye
    Konu Sahibi
iphone 4 aktivasyon ve gevey hakkında
Arkadaşlar yurtdışı(Avustralya) g me bir iphone 4 . Bunu versiyon güncelledim ve baseban 4.11.08 du ve ios 5.0.1 oldu.
Eski gevey cihaz aktivasyon ekranında kalıyordu. Telefoncuya verdim 20 TL karşılığında bu orjinal kart isteyen ekranı geçiştirdi. Şimdi cihaz çalışıyor ama ne gevey denediysem sim h ası alıyorum ve hat gelmiyor.

Nette 4.11.08 ile ilgi çalışan geveylerin olduğu duydum.Burada ki telefoncularda yok ve bazıları yeni geveylerin virüslü olduğunu ve telefona zararverdiğini söyledi. Bu ne kadar doğrudur?

İntern üzerinde güvenilir bir adres var mıdır? Ya da net üzeriden alsam çalışmazsa, telefona ne gibi zarar vere ir ki bir gevey?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt