iPhone 4 16 GB -*-*-Bedavadan biraz pahalı -*-*- ŞoK ŞoK ŞoK

  • 24 Nisan 2011
  • 1101 Okunma
  • 14 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. iPhone 4 16 GB *-* ŞoK ŞoK
    :aha:ŞoK:aha:


    çok ciddi alıcılar beklenir ! işi yok ,pazarlık yapmak isteyenler bu ilandan uzak dursunlar !!!

    Öğrenciye özel çok az pazarlık payı vardır.

    DURUMU-SIFIR

    kayıtlı 1450 TL
    Kaytsız 1400 TL


     


    Yazan: Tknloji hastasi
  2. valla param olsa hemen alırdım be abi xd
     
  3. Vallahi fiyat çok uygunmuş N8 almamış olsam alırdım senin telefonu.Kenarda param olsa gene alırım ama öğrenci adamız sonuçta anca kendimize kadar denkleştiriyoruz parayı :D
     
  4. abi vallahi :( inan almak çok isterdim bu foruma ilan verseydin 2 -3 hafta önce alacak ilk kişi bende galaxy tab :( aldım bu fiyata bulcamı bilseydim alırdım :(
     
  5. kısmet işte ne yapalım . sizede hayrılısı olsun diyelim !
     
  6. alan arkadas ile alisveris nasil olacak?
     
  7. Alıcı nasil isterseniz oyle olacak .

    ----------Eklendi @ 18:10:34 ---------- Yazıldı @ 18:06:22 ----------

    Alıcı nasil isterse . iltibata geçeriz anlaşırız !
     
  8. nereye çokk uygunn yaaaa....forumda zenginn olan sayısı baya var gibi... sankiii...bu paraya çok uygun diyorsunuz yaa hayrett...:vur
     
  9. piyasaya gore uygun tabi
     
  10. belese alismissin valla . afidersin ama.beles mezar bulursan hemen atliyacak gibi geldin bana.:d:
     
  11. < Resmi açmak için tıklayın >

    Amerikamı - İngilteremi nerden getiriyon dostum?
     
  12. usta fiyaların güzel sim kilidi varmı cihazlarda?
    piyasasına göre iyi fiyat,bende aldım simfree kayıtlı sıfır 1400e
    bi tane daha alcaz abime
     
  13. 450 euro civarı almanyadan fiyat aldım bu gün ama sim kilit olayı size ait dediler :S
     
  14. güldürmee beni ....satıcı kar etmek ,alıcı ise ucuza alma peşinde olur her zaman..o yüzdenn fikrimi söledim...bedava mezar bulursan sen atla olmazsa:ehe

    ----------Eklendi @ 23:07:21 ---------- Yazıldı @ 23:05:22 ----------

    güldürmee beni ....satıcı kar etmek ,alıcı ise ucuza alma peşinde olur her zaman..o yüzdenn fikrimi söledim...bedava mezar bulursan sen atla olmazsa
     
  15. kaytlı 1450 TL . tabi pasaport kaydıdır
    kayıtsız 1400 TL dir .
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/11/2018 - 04:30