ghostmeda
Üye
İphone 4.0.1 'den 3.1.3 Geçmek İstiyorum
Öncelikle Geçmiş bayramınız mubarek olsun
İphonumu 4.0.1 geçırdım kılıtlendı ve acılmasını bekleyecek tamulum yok.İphonumu eksı halıne yanı 3.1.3 geçırmek ıstıyorum en azından ıyıdır. Yorumları okudum kımse 4.0.1 önermiyor saden hıc kullanamadım yukleyelı 1 hafta oldu daha bı kere kullanamadım cunku acılmıyor ekranda İtunes resmı war kablo war iphone war bağla dıyor ekranda bır yazı sım kartı tak dıye takıyorum sebekeyı bulmuyor menu acmak ıcın kılıtı ac yere bıle yok ne olur yardım yasım 14 pc anlıyorum bana detaylı bır sekılde anlatırmısın cok sevınırım Babam cok sınırlı adam bu durumdan cok sıkayetcı ne olur yardım ne olur





İphonumu 4.0.1 geçırdım kılıtlendı ve acılmasını bekleyecek tamulum yok.İphonumu eksı halıne yanı 3.1.3 geçırmek ıstıyorum en azından ıyıdır. Yorumları okudum kımse 4.0.1 önermiyor saden hıc kullanamadım yukleyelı 1 hafta oldu daha bı kere kullanamadım cunku acılmıyor ekranda İtunes resmı war kablo war iphone war bağla dıyor ekranda bır yazı sım kartı tak dıye takıyorum sebekeyı bulmuyor menu acmak ıcın kılıtı ac yere bıle yok ne olur yardım yasım 14 pc anlıyorum bana detaylı bır sekılde anlatırmısın cok sevınırım Babam cok sınırlı adam bu durumdan cok sıkayetcı ne olur yardım ne olur






