İphone 4.0.1 'den 3.1.3 Geçmek İstiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ghostmeda

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4.0.1 'den 3.1.3 Geçmek İstiyorum
Öncelikle Geçmiş bayramınız mubarek olsun

İphonumu 4.0.1 geçırdım kılıtlendı ve acılmasını bekleyecek tamulum yok.İphonumu eksı halıne yanı 3.1.3 geçırmek ıstıyorum en azından ıyıdır. Yorumları okudum kımse 4.0.1 önermiyor saden hıc kullanamadım yukleyelı 1 hafta oldu daha bı kere kullanamadım cunku acılmıyor ekranda İtunes resmı war kablo war iphone war bağla dıyor ekranda bır yazı sım kartı tak dıye takıyorum sebekeyı bulmuyor menu acmak ıcın kılıtı ac yere bıle yok ne olur yardım yasım 14 pc anlıyorum bana detaylı bır sekılde anlatırmısın cok sevınırım Babam cok sınırlı adam bu durumdan cok sıkayetcı ne olur yardım ne olur :megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon:
 


ghostmeda

Üye
    Konu Sahibi
abi bn bundan bıse anlamadım okudum ama bı help ne olur o kartandan olsem alamam babam saden cok sınırlı su telefonu duzelt dıyo delı olcam.. bana daha detaylı sıze resım wrmek ısterım ama kı wercem de

--------------- Ekleme ---------------


Uploaded with

--------------- Ekleme ---------------

sorunum bu hıc bıse yapamıyorum ne olur yardım ne yapcağimida bilmiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt