9900 la 3gs kıyaslamak hata olur. Ama şu var 9900 çok yakında bb 10 ların çıkmasıyla deger kaybeder. Zararınız çok olabilir. 3 gs zaten çok düşmüş durumda. 400-500 ün altına inmez pek. Bence 3gs almak daha mantıklı olur. Artı 3gsin uygulama dünyası çok geniş. Bb kullandım bir dönem çok stabil ve hızlı bir telefon ama malzeme kalitesi bence iyi degil...