iphone 3gs enran donması ve ısınması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sagocan123

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3gs enran donması ve ısınması
iyi günler bugün cıjazımı türkcelle vercem ve genpaya göndercekler problemim ekran donması ve ısınması format attılar düzelmedi.sizce neden bu sorunvar fabrikasyon hatasımı ve degişm olurmu bu durumda
 


Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
cihazın versiyonu kaçtı
 

sagocan123

Üye
    Konu Sahibi
en son versiyon 2 hafta önce aldım ve türkcelle verdim onlarda teleservice die bi yere gönderdiler
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
ısınma ve donma problemi 3,1 de var eger 3.1.3 kulanıyorsan cihazı geri ver sonludur
 

sagocan123

Üye
    Konu Sahibi
chazı verdim için nerden bilicem versiyonunu aldıgımda bi güncelleme yaptı ama omu acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt