>Pessimistic.
Üye
alinmaz neo v varken o fiyata
Bana ve bircok kisiye gore
3gs ele cok iyi otururken 4 ve 4s in keskin kenarlari yuzunden rahat degil ayrica
o zaman bana göre diye belirtiver bi zahmet. Lumia900 ve 800 en iyi tasarım ödülünü almışken Sony tasarım konusunda 4 ödül almışken iphone en iyisi diye bi olay yok 3gs ele otursa da bu onu tasarımda iyi yapmaz tasarım göze hoş gelmesidir daha çok.
o zaman benim c6-01 im tasarım harikası
o zaman bana göre diye belirtiver bi zahmet. Lumia900 ve 800 en iyi tasarım ödülünü almışken Sony tasarım konusunda 4 ödül almışken iphone en iyisi diye bi olay yok 3gs ele otursa da bu onu tasarımda iyi yapmaz tasarım göze hoş gelmesidir daha çok.
Ama bir noktayı atladın Can'ım "en güzel iPhone" diyor.
sen ölümüne nokiacılardan değilmiydinBen aldim hiç pişman değilim şahsen şimdiye kadar 30$ lik oyun aldim daha açamadiği oyun gormedim ...
Ben aldim hiç pişman değilim şahsen şimdiye kadar 30$ lik oyun aldim daha açamadiği oyun gormedim ...
sen ölümüne nokiacılardan değilmiydin
sen ölümüne nokiacılardan değilmiydin
bu vakitten sonra 3gs alınmaz.
Galaxy w galaxy s sony xperia neo v alınır ..
oda salliyor anla iste
bende katılıyorumbu vakitten sonra 3gs alınmaz.
Galaxy w galaxy s sony xperia neo v alınır ..
Haklısın şu anda bence 4s alınmalı iphonun sadece 4 de belki..Ama 3gs önermem başka telefon bulunabilir.iPhone olması bı cazibe yaratmasın bence başka bir şey al.
sen ölümüne nokiacılardan değilmiydin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?