İphone 3Gs 32gb İos 5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İphone 3Gs 32gb İos 5
Arkadaşlar Telefoncu Dedi İos 5 Yükleyeyim İphonene 20Tlye Bende Yükle Dedim Yüklemiş Ama JealBreak yapamamış Düzelirmi Geri Telim Korkuyorum Dedi Eski Sürümünü Yükleyecemde Telefon Yurt Dışı düzelir mi Sizce ?
 

cmlkrc

Üye
düzelir mi derken ? baseband ı yükseldi şimdi geri dönsende basebandı düşüremezsin ipad baseband ı ile kırabilirsin ancak
 

Emre-45

Üye
iOs5 için jailbreak mevcut neden yapamamış ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...