iPhone 3g whited00r 6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fbeee

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 3g whited00r 6
Arkadaşlar ben whited00r 5.2.1 kullanıyorum şuan gayet sorunsuz telefon whited00r 6 ya geçmemi önerirmisinz whited00r 6 teli kasar mı böyle kalim mi
 
6 da multitask ta açık uygulamaları kapatamıyorsun ve ram kullanımından kaynaklı takılmalar oluyor. Şu an 5.2.1 en iyisi.
 

JoGa

Üye
kardeşim ben wd6 kullanıyorum gayet hızlı ve sorunsuz multiasking mevcut sadece cydiadan bi repo adresi yazıp indiriyosun ve kullanıyosun onun öncesi ''terminal'' programından bi ayar yapman gerek ama
 

fbeee

Üye
    Konu Sahibi
ya şimdi whited00r 5.2.1'de gayet güzel kasmıyor şimdi 6ya geçicem sistem 4.2.1 olcak heralde ozmn telefon eskisi gibi kasablir mi onda aklmda soru işareti var şuan 800mb oyun telde kasmyr 3.1.3te
 
ya şimdi whited00r 5.2.1'de gayet güzel kasmıyor şimdi 6ya geçicem sistem 4.2.1 olcak heralde ozmn telefon eskisi gibi kasablir mi onda aklmda soru işareti var şuan 800mb oyun telde kasmyr 3.1.3te
4.2.1 olmuyor 3.1.3 tabanlı yine ve arkadaşın multitasking var dedi doğru var fakat açık uygulamalar kapatılmıyor, düşey ekran kilidi aktif olmuyor.
 

fbeee

Üye
    Konu Sahibi
ozaman biz hiç kafamızı yormuyalım 5.2.1'e devam edelim yapcaz sorun çıkcak uğraş dur sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...