iphone 3g sanal bellek artışı

atakax

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3g sanal bellek artışı




yukarıdaki linki alıp winscp kullanarak /System/Library/LaunchDeamons içine kopyalıyoruz ve cihazımızı reboot ediyoruz ve 50 mb olan sanal belleğimizi 80 mb a yükseltiyoruz kendi iphone 3g imde denedim sorunsuz çalıştı ve görülür şekilde serileşti cihaz ısınma şarj yeme gibi problemler bende olmadı oolanıda görmedim ancak riskli iştir bilmeyenler lütfen yapmasın sorumluluk kabul etmiyorum...


alıntı yaptığım site : ingilizce detaylı bilgi mevcuttur 3gs lerde çalışmaz
 
Tepkiler: M3L!H ve rapege

rapege

Üye
3GS lerde çalışmadığı için uygulayamadım ama yinede paylaşım için sağol
 

hayvan

Üye
ben kullanıyorum.igo çalışırken bile ram 30-40 mb arası kalıyor
 
peki kardesim bu sanal ram dedigin seyin yukseldigini nerden anlayabiliriz ben kurdum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Keşke 3gs içinde olsa
 

M3L!H

Üye
iPhone 3G alacağım. Bilmiyorum ios ile ilgili birşey. Jailbreak gerektiriyormu acaba?
 

atakax

Üye
    Konu Sahibi
peki kardesim bu sanal ram dedigin seyin yukseldigini nerden anlayabiliriz ben kurdum

cydia dan sb settings yükle oradan görebilirsin direk aramaya yazdığında çıkıyor ben cihazda max 71 e ulaştım mesela

--------------- Ekleme ---------------

iPhone 3G alacağım. Bilmiyorum ios ile ilgili birşey. Jailbreak gerektiriyormu acaba?

cep telefonu alacaksın gerekmez ama bizim kullandığımız gibi bilgisayar olarak kullancaksan gerekir

--------------- Ekleme ---------------

Keşke 3gs içinde olsa

3gs te olsa uçardı heralde artık
 

flyyy

Üye
mrb ben yaptım ama şarj sorunu oldu bende bunu eski haline getirebilme imkanım varmı ??
 

atakax

Üye
    Konu Sahibi
igo açıkkenmi kapalıykenmi??
 
way be apple daha neler duyum acaba
 

atakax

Üye
    Konu Sahibi
mrb ben yaptım ama şarj sorunu oldu bende bunu eski haline getirebilme imkanım varmı ??

işlem yapmadan önce orjinal dosyayı yedek aldıysanız o dosyayı /System/Library/LaunchDeamons a kopyalayıp dosyayı değiştirin eskiye dönecektir ancak almadıysanız bana özelden mesaj atabilir oradan msn adresimi alabilirsiniz size msnden orjinal dosyayı gönderebilirim...

--------------- Ekleme ---------------

way be apple daha neler duyum acaba

iphone da herşey mümkündür
 

hayvan

Üye
açıkken

--------------- Ekleme ---------------

seninki olmamış bende.89 mb gördüm ben
 

caner90

Üye
jailbreak yapıncı garanti dşindamı kalıo
 

maktama

Üye
ARkadaşın bahsettiği gibi işlem risklidir. bu ayar flash hafızayı bellek gibi kullanır ama flash hafıza bu kullanım için uygun değildir, telefonun ömrü varsayılan olarak 10 yıldır ve bu ayar ile yoğun kullanımda 5 yıla düşer(diye okudum yabancı sitelerde). Daha sonralarında ise flash hafıza bloklarında bozulmalar olabilir.
Haberiniz ola...
 

atakax

Üye
    Konu Sahibi
jailbreak yapıncı garanti dşindamı kalıo

kalır ama restore dediğin an tekrar garantili olur

--------------- Ekleme ---------------


riskli işlem riske girmek isteyen yapar riski göze hiç bir mesuliyet kabul etmiyorum ben yaptım sorunsuz kullanıyorum zaten bir telefonu max 6 ay kullanabildiğimdende ömrü pek umrumda değil acıkcası

--------------- Ekleme ---------------


riskli işlem riske girmek isteyen yapar riski göze hiç bir mesuliyet kabul etmiyorum ben yaptım sorunsuz kullanıyorum zaten bir telefonu max 6 ay kullanabildiğimdende ömrü pek umrumda değil acıkcası