lost_des
Üye
iphone 3G için düşey yön kilidi
cydia'da bunu yapabilmek için bi uygulama var mı? SBSettings varmış heralde ama çok batarya yiyomuş, tavsiye edilmiyomuş. başka bi şekilde ayarlayabilir miyim? multitasking'i kaldırıp jailbreak yaptım daha iyi çalışsın diye, onun için bu özellik de gitti
bu arada 3G kullanıp 4.2.1 jb yapanlara tavsiyem mutlaka multitasking'i ve wallpaper'ı kapayıp jb yapsınlar, baya hız farkı oldu. cydia'dan zaten wallpaper olayı falan ayarlanıyor isterseniz.
bu arada 3G kullanıp 4.2.1 jb yapanlara tavsiyem mutlaka multitasking'i ve wallpaper'ı kapayıp jb yapsınlar, baya hız farkı oldu. cydia'dan zaten wallpaper olayı falan ayarlanıyor isterseniz.
