iphone 3G için düşey yön kilidi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lost_des

lost_des

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3G için düşey yön kilidi
cydia'da bunu yapabilmek için bi uygulama var mı? SBSettings varmış heralde ama çok batarya yiyomuş, tavsiye edilmiyomuş. başka bi şekilde ayarlayabilir miyim? multitasking'i kaldırıp jailbreak yaptım daha iyi çalışsın diye, onun için bu özellik de gitti :)

bu arada 3G kullanıp 4.2.1 jb yapanlara tavsiyem mutlaka multitasking'i ve wallpaper'ı kapayıp jb yapsınlar, baya hız farkı oldu. cydia'dan zaten wallpaper olayı falan ayarlanıyor isterseniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt