AVLANMAZ50
Üye
Iphone 3g 8GB alacağım
arkadaşLar Iphone 3g 8GB almak ıstıyorum satmak ısteyen arkdaslar lutfen yazsınlar.fıyat olarak ne kadar ıstıyorsunuz msn adresimi ekleyebılırsınız [email protected]
Not: eğer takas yapmak ısteyen arkadaslar olursa elımde n95 8gb var takas yapabılırım....
Not: eğer takas yapmak ısteyen arkadaslar olursa elımde n95 8gb var takas yapabılırım....
n81 im ve 300 te nasıl abi ?? 