ıphone 3g 8 gb siyah aksesuarlı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
    Konu Sahibi
ıphone 3g 8 gb siyah aksesuarlı
KENDI KULLANDIGIM IPHONE 8 GB TELEFONUMU SATIYORUM. HERHANGI BIR CIZIK VS. YOKTUR.
SATMA NEDENIM IPHONE4 ALACAGIM.
YANINDA AYNALI STIKERI VERIYORUM + ORJINAL KULAKLIGINI + 3 ADET USB KABLOSU VE 2 ADET SARJ ALETI YANINDA VERIYORUM.
FİYAT OLARAK SADECE 700 TL

e-mail yolu ıle ulasabılırsınız....

[email protected]
 


farukozer4444

farukozer4444

Üye
garantisi var mı ?? ne zamandır kullanıyorsunuz
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
    Konu Sahibi
telefon yurtdısı pasaporta kayıtlı o konuda en ufak bı soruna dahı garantı verıyorum.
2 aydır bende telefon. garantisi yoktur . herhangı bır sorunu yoktur telın.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
İphone 3g için 700 tl çok değil mi ?
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
    Konu Sahibi
bi indirim yaparız artık :D
 

mubam

Üye
düşürseniz 400 TL verebilirim
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
    Konu Sahibi
400 tl de cok az tesekkür ederim :)
 
gokhan_5516

gokhan_5516

Üye
x6 16 gb +para düşünür müsün
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
    Konu Sahibi
tesekkür ederim. ıphone 4 alacagım ıcın nakıte ıhtıyacım. var
 

sucustusehzade

Üye
bencede 700 çok bi fiyat yazında ona göre pazarlık atalım yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

dgn_abdullah
Cevap
1
Görüntüleme
513
alicem123
Cevap
3
Görüntüleme
558
JaNbErG


Üst Alt