bence de daha yavaş çalışması mümkün değil.çünkü 3.1.3 de telefonda kullandığım battery premium,inorotate,backgrounder,lastapp,multiflow,sms helper,gibi arkaplanda çalışan programları artık kullanmıyorum.gerek kalmadı.4.0 da serbest ram değerlerime bakıyorum 3.1.3 e çok daha yüksek(telefon boştayken 60 mb civarı)