iphone 3G 4.0 yerine 3.1.3 kurma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustafa_94

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3G 4.0 yerine 3.1.3 kurma
iyi geceler bnm iphone 3G 4.0 yazılım ykledim ama eski versiyona yani 3.1.3 e göre çk yavaş çalışıyo 4.0 kaldırıp eski yazılımı nasıl yükleye bilirim şimdiden teşekkürler...
 


Dj_RaPToR_06

Dj_RaPToR_06

Üye
iyi geceler bnm iphone 3G 4.0 yazılım ykledim ama eski versiyona yani 3.1.3 e göre çk yavaş çalışıyo 4.0 kaldırıp eski yazılımı nasıl yükleye bilirim şimdiden teşekkürler...

yanlısın war dostum 4.0 daha hızlı sn hatasız bı sekılde update ettıgıne emınmısn bıde jb yap ole dene benım telde 3g daha hızlı suan dıyebılırım rahatlıkla forumda 3gler ıcın jb yapılımı war dene bence pısman olmcaksn hem multıtaskıng ve tema uygulayabılıosn dırek cydıadan herhangı program ındrmedn kı sole bıse war ne kadar cok sacma ve gereksız program warsa tel yawaslar sonucta cıhazın ram ı bellı 128 mb :oke: yok ılla wersıyonu dusurcem dıosan 3.1.3 fw ındır restoreye bas o fw ı goster restore eder kafana gore hadı kolay gelsn :bye2: :oke:
 
hayvan

hayvan

Üye
bence de daha yavaş çalışması mümkün değil.çünkü 3.1.3 de telefonda kullandığım battery premium,inorotate,backgrounder,lastapp,multiflow,sms helper,gibi arkaplanda çalışan programları artık kullanmıyorum.gerek kalmadı.4.0 da serbest ram değerlerime bakıyorum 3.1.3 e çok daha yüksek(telefon boştayken 60 mb civarı)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
evet 4.0 daha hızlı..ayrıca arka tarafta çalışan programları da kapatabiliyoruz..
 

enerji78

Üye
4.0 yükledim jailbreak yaptım. hız değişikliği farketmedim şimdiye kadar. ama 3.1.3 te olan MMS desteği 4.0 da yok. yine 3.1.3 te olan son aramaları sağa kaydırarak teker teker silme özelliği de 4.0 ile tarih olmuş durumda... bu işlemi sadece kişinin bilgilerine girip numarasında yapabiliyorsunuz.
 

emany

Üye
3.1.2 den 4.0 a geçiş yaptım. Multitask ve bg fonksiyonlarını aktif etmememe rağmen kameraya , resimlere ve ayarlara girerken kasılma sorunu yaşadım. Boş ram sürekli 35 mb civarlarındaydı.
 

TyroL

Üye
4.0 sürüme cikmak bir hataydiki :)
suan sim kartimi bile kabul etmiyor , kirilmasi gerekiyor :)
 

enerji78

Üye
daha önce hızda bir şey farketmedim demiştim ama kullandıkça farkettim ki telefon büyük ölçüde hantallaşmış. mesajlara bile girmek zaman alıyor. bellek doluluğundan igo ve tomtom çalışmıyor...
 

fb123w

Üye
Arkadaslar 4.0 3GS ye jailbreak ckdimi lütfen link koyarmisiniz.
3GS 4.0 Jailbreak cikdiysa lütfen link koyun alıycAm yaa
 
Ercan KABACAOĞLU

Ercan KABACAOĞLU

Üye
3g 44 hafta 4.0.1 jb yapamıyorum yurt dışı

Sitelerde Jb var diyor ama olmuyor bazıları 4.0 göster diyor oluyor ama onuda itunes yüklemiyor restoreye başlıyor hata veriyor:off:

bu mereti 4.0 düşürmem için ne gerekli bilen arkadaşlara yardımcı olurlarsa sevinirim saygılar
 

lacomparsita

Üye
3g 44 hafta 4.0.1 jb yapamıyorum yurt dışı

Sitelerde Jb var diyor ama olmuyor bazıları 4.0 göster diyor oluyor ama onuda itunes yüklemiyor restoreye başlıyor hata veriyor:off:

bu mereti 4.0 düşürmem için ne gerekli bilen arkadaşlara yardımcı olurlarsa sevinirim saygılar

sendeki 3g mi yoksa 3gs mi
3g redsnow jailbreak yapabiliyorsun
redsnow ac ordan browse tikla ordan ios 4.0 sec ondan sonra program ne diyorsa yap
 
Ercan KABACAOĞLU

Ercan KABACAOĞLU

Üye
ya redsnowun hangi modeli olacak

hadi tamam redsnaowun herhangi bir modeli farketmiyor açıyor custom çıkartıyor iyi güzel

itunes kabul etmiyor bu defada üstelik 1.8 customunu alabilen 1.8 snow çalışmıyor 4.1 fw istiyor gösteriyorum hata veriyor açılıştada hata veriyor

4.0 gösteriyorum 4.0.1 yüklü telefona 4.0 göstersem ne yazar

gerçi onuda denedim itunes kabul etmiyor

ben telefonun 4.0 a nasıl düşürürüm lütfen siz o konuda bana yardımcı olun

saygılar

--------------- Ekleme ---------------

bendeki tel 3G sadece ssss modeli değil

ayrıca onuda belirtiyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt