Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iphone 3g 16 gb mı? blackberry bold mu?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
metehanozen
Üye
Konu Sahibi
iphone 3g 16 gb mı? blackberry bold mu?
ablam bu ay içinde telefon almayı düşünüyor. apple iphone 3gs 16 gb ve blackberry bold arasında kararsız. bir de sizin görüşlerinizi alayım dedim. sizce hangisi?
156asd156
Üye
tabikide iphone
OğuzcanAbi
Üye
blacberyy de fena deil 3gs geçti 4 e bak
metehanozen
Üye
Konu Sahibi
iphone 4 güzel de pahalıı ya 2. eli bile 2.300 tl
Lacoste
Üye
Taabiki 3gs iphone
metehanozen
Üye
Konu Sahibi
kadirhan sen iphone 4 ü ne kadara aldın?
OğuzcanAbi
Üye
dostum naptın türkiyede sıfırı 2000 lira
metehanozen
Üye
Konu Sahibi
ben dün gitti gidiyorda gördüm. 2. el 2.300 tl idi
Revengeful
Emekli Yönetici
Blackberry iş telefonu. Eğer iş için kullanacaksa blackberry almalı. İphone daha çok eğlence için. Fakat ondada Mail alıp gönderme ve ofis pro.ları gelişmiş.
Ama iş için en ideal telefon blackberry
Kingmortall
Üye
hepsi hikaye en kralı nokia 8800 carbon arte
bursacity
Üye
ıphone al neden dersen her telefonun ıphone kıyaslanmasından anla