iphone 3g 16 gb mı? blackberry bold mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
metehanozen

metehanozen

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3g 16 gb mı? blackberry bold mu?
ablam bu ay içinde telefon almayı düşünüyor. apple iphone 3gs 16 gb ve blackberry bold arasında kararsız. bir de sizin görüşlerinizi alayım dedim. sizce hangisi?
 
  • Beğen
Tepkiler: beratgüneş


156asd156

Üye
tabikide iphone :D
 

OğuzcanAbi

Üye

blacberyy de fena deil 3gs geçti 4 e bak
 
metehanozen

metehanozen

Üye
    Konu Sahibi
iphone 4 güzel de pahalıı ya :D 2. eli bile 2.300 tl
 
Lacoste

Lacoste

Üye
Taabiki 3gs iphone
 
metehanozen

metehanozen

Üye
    Konu Sahibi
kadirhan sen iphone 4 ü ne kadara aldın?
 

OğuzcanAbi

Üye
dostum naptın türkiyede sıfırı 2000 lira
 
metehanozen

metehanozen

Üye
    Konu Sahibi
ben dün gitti gidiyorda gördüm. 2. el 2.300 tl idi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Blackberry iş telefonu. Eğer iş için kullanacaksa blackberry almalı. İphone daha çok eğlence için. Fakat ondada Mail alıp gönderme ve ofis pro.ları gelişmiş.
Ama iş için en ideal telefon blackberry :oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
hepsi hikaye en kralı nokia 8800 carbon arte :ehe
 
bursacity

bursacity

Üye
ıphone al neden dersen her telefonun ıphone kıyaslanmasından anla:D:D:D
 
123kn456

123kn456

Üye
Iphone 3g 16 gb
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt