Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İphone 3 gs sinyal yok diyo acil yardım
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
legend20
Üye
Konu Sahibi
İphone 3 gs sinyal yok diyo acil yardım
S.a arkadaşlar iphone 3 gs var bende yurt dışındn gelen 2 haftadır kulanıyodum ama bu gün sinyal yok diyo ne yapmam gerekiyo acil yrdım lütfen...
cmlkrc
Üye
Pasaport kaydı yaptırman gerekiyor
TheColler
Üye
sürüm ün ne dir ?
cmlkrc
Üye
sürümle alakası yok yurt dışından gelen cihazlara pasaport kaydı yaptırmadıysan en fazla 10 gün kullanabiliyorsun imeide kitliyorlar