iphone 3 gs 32 gb yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iphone 3 gs 32 gb yardım
iphonun şarjı %18 kwn kapandı şarja taktım elma logosu çıkıyor ama telefon açılmıyor cihaz iphone 3 gs 32 Gb telefon jalibreaklı
 

Consul9

Üye
Tethered olmasın o jb
 

majorx

Üye
dün aynısı benım başımada geldi... hiç bir sey yapamıyorsun ne kapanıp açılıyo ne de sarj oluyo ben sim kartımı cıkarttım ve sabahtan akşama kadar ekranda elma logosu ile bi kenarda durdu şarjı bitmiş ve kapanmıştı sonra sarja taktım ve kendiliğinden açıldı sen de benim gibi korkmussundur biliyorum ama merak edecek bişey yok
 
abicim 1 dakika boyunca home+power tuşlarına bas hard format atar ve açılır.
 
    Konu Sahibi
düzelmedi bunda :/

abicim 1 dakika boyunca home+power tuşlarına bas hard format atar ve açılır.
tamam deniycem
 
kardeş ben biliyorum bunun sebebini 1 hafta önce benim beşimada geldi gittim bataryasını değiştirdimm sorun çözüldüü )
 
    Konu Sahibi
sorun çözüldü kendiliğinden sayılır
iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...