mickjagger
Üye
iphone 3.1.3 versiyonlu telefonum hakkinda onemli
Slm arkdslar isten geldim ituness e girmiyodum bayadir girdim iphone 4.1 fln versiyonu diyodu yukledim telefonum 3.1.3 versiyonunda ve yukledim 4.1 i simdi telefonum kafayi yemis durumda ne yapmaliyim bana yardimci olurmusnz tesekkurler herkese
Aklima yeni geldi daha iphone 4 icin galiba o versiyon surumu yorgunluktan daldirip yukleme yaptim ne yapmaliym arkdslar yardimci olun lutfen
Aklima yeni geldi daha iphone 4 icin galiba o versiyon surumu yorgunluktan daldirip yukleme yaptim ne yapmaliym arkdslar yardimci olun lutfen
