Iphone 2G kendi kendine kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lost_des

lost_des

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 2G kendi kendine kapanıyor
Arkadaşlar bugün ikinci el bir Iphone aldım. Telefon tuş kilidine girdikten sonra, 15-20 dakka sonra home tuşuna bastığımda kullanamıyorum. ekran simsiyah kalıyor. home ve açma/kapama tuşuna aynı anda basarak 10 saniye falan bekleyince açılıyor telefon. bilgisayarı hatalı kapatınca olduğu gibi uzun uzun yazılar çıkıyor siyah fon üzerinde. şu anda da aynı şey oldu, ve o yazılar kısmında öylece kaldı. başka bir telefondan hattımı arayınca telefon açık görünüyor, çalıyor (telefon çalmıyor ama aradığım telefonda "aradığınız kişiye ulaşılamıyor" demiyor, çalıyor).

ne yapmam lazım? sorun ne_? telefon kaldı böyle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt