dostum nasıl yapıcam onu yardımcı olurmusun bana msn adresim
onur@hotmail.fr
--------------- Ekleme ---------------
ben 1.1.4 firmware ini falan çektim ama itunes hata veriyor restore yapmaya çalıştıgımda quickwpn de derleme çalışıyorum yine hata veriyor windows için olan quickpwn indirdim oda çalışmadı nasıl yapıcam bulamadım bir türlü şuan ki versiyon 3.1.2 no servis hatası alıyorum...elimde eski tellerimin imei si var ama
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
die bi programla oluyormus ama onun içinde 1.1.4 olması gerekiyormuş...
--------------- Ekleme ---------------
birde internetten 1.1.4 firmware indirdim 3-4 tane içinde ipsw çıkmıyor
bunlar çıkıyor