iphone 2g güncelleme sonrası şebeke sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kaanka0

kaanka0

Üye
    Konu Sahibi
iphone 2g güncelleme sonrası şebeke sorunu
Az önce iphone 2G telefonumu 3.1.3 versionuna güncelledim. güncelleme sonrası şebeke gelmedi. Bir çözümünü bilen var mı?
 

O6UZH4N

Üye
Restore etmeyi dene birde cihaz yurt dısı ise güncelleme yapınca sorun yaşayabilirsin tekrar telefonu açtırmak gerek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt