canjan
Üye
İPHONE 2G acıl yardımlarınızı beklıyorumm
merhaBa arkadaslar benım sorunum kendı capımda cok buyuk sızlerden yardım ıstıyecegım ...
ıphone 2g aldım fake maılıydı ıtunesten versıyon yukseltmek ıstedım tamamen kapandı kablo ve ıtunes ısaretı var ekranda telefoncuya verdım versıyonu yukseltsın dıye oda yapamıyor 1.1.4 yapıyor telfncu turkceye cevırıyor artı fake maıl 50 tl ıstıyor 1.1.4 te de oyun yuklenmıyor ust versıyon alması gerekıyormus lutfen bana yardımcı olun kafayı kırmak uzereyımm

ıphone 2g aldım fake maılıydı ıtunesten versıyon yukseltmek ıstedım tamamen kapandı kablo ve ıtunes ısaretı var ekranda telefoncuya verdım versıyonu yukseltsın dıye oda yapamıyor 1.1.4 yapıyor telfncu turkceye cevırıyor artı fake maıl 50 tl ıstıyor 1.1.4 te de oyun yuklenmıyor ust versıyon alması gerekıyormus lutfen bana yardımcı olun kafayı kırmak uzereyımm


