BatuhanErogul
Üye
İphone 2g 4gb
Merhaba arkadaşlar ben 2.el İphone 2g 4gb aldım telefon facebooka gırmıyor uygulama kurulmuyor bunların sebebı ne olabılır bıde telefonun ust eran tusu yan tusları calısmıyor eskı sahıbıne sordum bı telefoncuya vermıs kabloyu koparmıs kablo degıscekmıs ne kadar masrafı olur . bide telefon kapandı açılmıyo nasıl accaaaz
telefonu nokia e63 ile değiştim keşke değişmeseydm :S
telefonu nokia e63 ile değiştim keşke değişmeseydm :S
