İphone 2g 4gb

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BatuhanErogul

BatuhanErogul

Üye
    Konu Sahibi
İphone 2g 4gb
Merhaba arkadaşlar ben 2.el İphone 2g 4gb aldım telefon facebooka gırmıyor uygulama kurulmuyor bunların sebebı ne olabılır bıde telefonun ust eran tusu yan tusları calısmıyor eskı sahıbıne sordum bı telefoncuya vermıs kabloyu koparmıs kablo degıscekmıs ne kadar masrafı olur . bide telefon kapandı açılmıyo nasıl accaaaz :ağlarım: telefonu nokia e63 ile değiştim keşke değişmeseydm :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt