İphone 2.2 Jailbreak yaptım şimdi napıcam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

halhagi10

Üye
    Konu Sahibi
İphone 2.2 Jailbreak yaptım şimdi napıcam
İphone 2.2 turkcell jailbreak yaptım. bir .ipa dosyası yukledim fakat kuramadım napmam gerek. cyndia ve installer kurulu su anda dosyayı nasıl atıcam tesekkurler
 

fesat

Üye
itunes dan versiyon yükleyip, jailbreak yapıcaksın ardından simlock için yellowsn0w işlemlerini yaparsan sorunun kalmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt